Omega Only (Deel 2)

38mm?

Jep, 38.5 geloof ik om precies te zijn

Dit is de OMEGA SEAMASTER QUARTZ 196.1507
Prachtig ding, ben er misschien wat te zuinig op… verdient meer polstijd.

1 like

Na ruim een jaar zonder, weer een omega in bezit :star_struck:


Bandje is tijdelijk, nog op zoek naar iets moois.

11 likes

11 likes

Ben ik de enige die het opvalt…ik zie dat de urenwijzer wel origineel is maar de minuten wijzer is van een ander omega model…:thinking:

1 like

12 likes

NA, de Broad Arrow 1957.

14 likes

Ik zie niet wat jij ziet denk ik. Kun je het toelichten?
Volgens mij klopt het gewoon namelijk.
betere foto:
![IMG_20210302_150558__01|485x500](upload://gY1UxQ1f8LKytNWBAPe060Mha8U.jpeg

Dan had het met de lichtinval te maken denk ik. Op jou andere foto’s zie ik het niet. Ik doel dit…

Dus nogmaals waarschijnlijk hoort het idd zo maar die minutenwijzer viel meteen op dus vandaar mijn reactie😉

Tja, opletten met wat je meteen roept. Je verkondigde het namelijk als de waarheid.

Anyway, de wijzers kloppen idd.

Ik bedoelde het goed!! Moet je niet gelijk zo aanvallerig reageren want daar heb ik de pest in! Je had het ook op een andere manier kunnen zeggen!!

2 likes

Jaja, slachtoffer ben je. Ik ga geen discussie met je voeren. Lees je eigen bericht eens terug. Je roeptoetert maar wat zonder enige kennis helaas.

“ik zie dat de urenwijzer wel origineel is maar de minuten wijzer is van een ander omega model…:thinking:

Lief zijn jongens…!! :wink:

Maar de minutenwijzer heeft een andere kleur lume dan de rest. Niets geks dus. Het valt op deze foto wel op idd.

2 likes

haha en ook dat is dus niet zo. De minutenwijzer en de urenwijzer zijn identiek en juist :slight_smile:

Iets met lichtinval en vertekening op de foto.

Ah, dan is mijn Seamaster een frankenwatch. (en daarmee vele anderen) :thinking:

1 like

ik zie bij jou ook zelfde lume op urenwijzer en minutenwijzer?
Volgens mij praten we langs elkaar af.

Of bedoel jij het verschil tussen de wijzers en de bolletjes?

De minuten wijzer is in zijn geheel, samen met de lumepip groen.
De rest is allemaal een andere kleur, richting blauw.

1 like

Ik duik straks even de wc in om het te checken

1 like

En? Of zit je nog? :wink:

1 like