Omega Only (Deel 2)

Ik kwam er achter dat mijn bezel niet helemaal recht staat. Die gaat @Jero1 zaterdag even goed zetten. En dan komt er meteen een originele kroon op de Seamaster.

Blij mee!

7 likes

Lol, ja ik zie weinig verschil maar misschien een klein beetje. Zal ook aan mijn ogen liggen :rofl:

Sinds lange lange tijd weer es lezen op forum in een van mijn favoriete merk topics.

Verbaas me over de toon hier. Stop het gesprek.

Geniet van horloges, tis al half negen s’avonds al geweest. Meer dan goede tijd voor geen kansloze ruzies

8 likes

Was ook eens een week minder actief en plots is dit Rolex Only geworden? :sweat_smile:

1 like


(Slechte) foto voor de sfeer

6 likes

Ik vind hem echt leuk. Moet deze zelf ook eens overwegen.

Ook maar even een foto voor de sfeer.

8 likes

Je had er zoveel moois van kunnen maken, en dan plaats je zo’n lilleke foto?

Dat kan beter!

2 likes

Beetje kille sfeer daaro😉

Is de zomer :sun_with_face: al begonnen? :grin:

17 likes

Wijzers zijn van een ander model? :thinking::wink:

Amen :pray:

Zouden jullie hier een rubberen band met curved ends op zetten? Ik twijfel of het de horloge staat.

5 likes

:rofl: stop met me! :

1 like

Ja! De originele rubberband van de AT vond ik echt top. Is dat een idee?

1 like

Jazeker! edoch best aan de prijs.

Lekker hoor

17 likes

Vloeken in de kerk misschien: aliexpress? Kwaliteit moet blijkbaar goed zijn

Jah heb ik al eens geprobeerd, is mijn strategie ook een beetje; uitproberen op Ali en dan voor een goede gaan. Zo’n Ali bandje ‘voelt’ niet goed, zit tussen de oren :slight_smile:

Wellicht toch maar eens wat centen reserveren voor een originele rubberen band… dure hobby die klokkies.

1 like

Lol. Dat was een aparte ‘discussie’. Ben eens gaan zoeken online en daar zie je ook ‘verschillen’ dus zelf eens de proef op de som genomen qua foto’s. Met en zonder schuine lichtinval. Wel gaaf dat ik twee setjes wijzers heb voor dezelfde prijs :rofl:.

Overigens zijn wijzers en bezel ooit vast vervangen want die mooie tritium verkleuring zoals op de plaat (de fameuze spiegeleitjes) hebben ze helaas niet. Omega kwaaltje: zaken vervangen tijdens service wat eigenlijk niet nodig is.

4 likes


Iets beter.

Stalen band is trouwens niet mijn ding van dit model :sweat_smile:

8 likes

16 likes