Omega Only (Deel 2)

Drie maal chrono:

20 likes

Je wijzigt sneller dan de wind Tom :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: Maar de heritage Omega lijkt op weg naar vaste waarde in je collectie naast de Explorer en de JLC moonphase. De Olympische Speedy is heel gaat. Benieuwd hoe een mooie donker wijnrode alligator strap zou staan

Volgens mij ook de nieuwe Snoopy nog onderweg toch??

1 like

Ik sta bovenaan de lijst, voor wat dat waard is …

De gouden Omega is inderdaad een blijvertje. En de witte Speedy bevalt heel erg goed. Een tijd geleden dacht ik weinig met chronographen te hebben, nu zitten er 4 in de doos. Ik heb denk ik hulp nodig.

Trouwens, de Omega ‘Rising Sun’ op rood leer:

(Niet mijn foto)

Ik zie hem meer op lichtgrijs denk ik.

15 likes

Hmm denk inderdaad midden/licht grijs mooier met contrast van de bezel

1 like

8 likes

Zo lastig om het logo in het hesaliet vast te leggen met een telefooncamera terwijl hij om de pols zit.

18 likes

Zo ook zomaar eens niet waar kunnen zijn. De dots op de markers verkleuren gewoon anders dan de lume in de wijzers. Ik heb namelijk ook dezelfde met zelfde effect zonder dat wijzers ooit zijn vervangen (99% zeker).

1 like

21 likes

Twee keer lekker!

1 like

Na een lange zoektocht kan ik eindelijk meedoen in dit gedeelte van het forum. Erg blij met mijn nieuwste aanwinst :grinning:!!

11 likes

Kan niet missen met een karmeliet :stuck_out_tongue_winking_eye: en de horloge is ook top :crazy_face:

1 like

5 likes

9 likes

1993 2581.00

Netjes al zeg ik het zelf :grinning:

30 likes

14 likes

Hagel nieuw man! Echt schitterend! Fantastische aanwinst!

1 like

Thanks! Er staat overigens een erg scherp geprijsde op MP op het moment.

1 like

9 likes

Is dat bandje nu opnieuw gedaan of gewoon echt NOS kwaliteit?

1 like