Omega Only (Deel 2)

45 mm ook hoor :joy:

15 likes

14 likes

13 likes

Deze blauwe rakker zoals elke dag de afgelopen maanden.
Iemand een idee waar ik een originele rubber band kan kopen zonder de hoofdprijs te betalen?

15 likes

Lastig…Omega heeft alle kanalen dichtgetimmerd zover ik weet dus enkel via AD verkrijgbaar tegen de hoofdprijs :see_no_evil:

1 like

Eindelijk eens de moeite genomen om een 19mm band voor deze Seamaster te bestellen ( had hem steeds op een 20mm band zitten)

En ook direct maar een nieuwe Omega gesp uit de voorraad gepakt om het helemaal af te maken.

4 likes

Dat is een mooie zeg. Welke is dat?

1 like

Een Seamaster 120 referentie 166.027 caliber 561

3 likes

Echt gaaf! Dit had mijn grail kunnen zijn ware het niet dat de bezel insert van alu is.

Vorig jaar helemaal in orde gemaakt maar nooit een nieuwe passende band besteld vond het nu wel eens tijd🙃

Bij de AD waar ik mijn Omega heb gekocht vroegen ze er €600 voor. Dat was inclusief een korting.
Wel totaal pakket, dus rubber band + sluiting + die twee “inserts”.

1 like

13 likes

Top trio! Voor de prijs van een “grijze” Submariner :+1::wink:

1 like

Nog even een avond shot :smiley:

24 likes

Fijn weekend allemaal

16 likes

14 likes

Het is dat ik geen 5k wil uitgeven maar anders … grrrrrrr … wat een beauty

1 like

Ik loop door het opnieuw instellen vanochtend wel een dagje voor zo te zien :thinking:

9 likes

Kan hem wel voor je regelen voor iets boven de €4k :wink:

1 like

Mijn moeder heeft nog een oud horloge van mijn vader thuis. Het gata om een Dynamic 3 (eind jaren 90) die wel wat liefde kan gebruiken.

Wat zijn goede adresjes in NL waar je voor een servicebeurt plus een nieuwe wijzer terecht kan? En waar moet je dan aan denken qua kosten?

5 likes