Omega Only (Deel 2)

Sorry… Ik post het bovenstaande, doe nog een zoekopdracht en plots staat hij daar :rofl: sorry… Ik was al even aan het zoeken en ineens schoot het me te binnen; ik had nog niet gezocht op een aqua terra. Taddaaaa

Blijkt de ‘Aqua terra olympic Beijing 2008 SE’ te zijn…

Edit; En deze ‘normale aqua terra reverse panda met pulsemeter’ zou ook nog kunnen :rofl: er gaat een wereld voor me open… Oh ooh :see_no_evil:

16 likes

16 likes

17 likes

23 likes

afbeelding

13 likes

Goedemorgen Omega liefhebbers!

afbeelding

23 likes

Het is en blijft een Beauty.

1 like

Dit is echt een fenomenaal mooie Omega

1 like

Dank u heren. Dan nog maar twee plaatjes. Ik krijg hem echter niet in zijn volle glorie op de plaat.

Met prachtig co-axiaal handwind uurwerk.

‘The OMEGA Museum Collection N° 8: “Racend Timer” features an opaline silver dial with a transferred pulsometer (red) and tachymeter (blue) tracks. The 39 mm 18K pink gold case is presented on a brown leather strap. The COSC-certified chronometer is powered by the Co-Axial calibre 3201, and the polished caseback features a special Museum engraving and the limited edition number. This watch was produced in an edition limited in 1949 pieces.’

Ze zijn nog te krijgen! Je moet wel diep graven op de Omega site.

15 likes

Even naar buiten lopen en daar foto’s maken met dit prachtige weer.

13 likes

deze komt op geen enkele foto goed uit de verf. Maar is een topper!!

Mid-size 36mm ceramic

9 likes

Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een nieuwe/gebruikte datumring in champagne/offwhite kleur voor mijn FrankOmega. Ref is 166.020 en uurwerk is cal 565 uit 1969 gezien het serienummer wat met 31 begint. Wie weet een adres/site waar ik nog zoiets zou kunnen vinden. Alvast bedankt!!

5 likes

Blijft toch mooi: zo’n Railmaster

13 likes

17 likes

Wat is dit nu voor een bandje?

Sailcloth

16 likes


Origineel Speedmaster naast Forstner flat link naast Omega 1171/633

Vandaag de 1171/633 ontvangen, direct op de Speedmaster gelegd:

Ik zal morgen nog eens een foto in daglicht maken, dit licht is altijd vreselijk…

11 likes

8 likes