Wat is het toch een zeldzaam mooi horloge, hè?
Absoluut waar!
Ik ben van België en had een horlogemaker gevonden die voor mijn seamaster midsize quartz voor 150 ze kon laten vervangen door nieuwe(origineel)
Alleen een nieuwe wijzer zou misschien in NL voor die prijs ook nog wel lukken. Inclusief service (die hij echt nodig heeft) zal dat helaas een stuk meer zijn. Een Omega-erkende reparateur rekent ook de officiële tarieven en dat is voor een chrono €750,-. Ben je wel helemaal klaar.
Ja jammer dat ze zo prijzig zijn bij Omega voor een service, zeker bij bepaalde modellen betaal je meer voor de service dan voor het horloge zelf…
Ja, het is een hoop geld. Deze Dynamic3 is het wel waard, zeker ook omdat hij emotionele waarde heeft. Ga er dus wel mee verder
Gave Mesch band! Origineel Omega? Of aftermarket?
Nee helaas niet origineel. Gekocht van een forumlid.
Vraagje aan de omega liefhebbers; vanmiddag was er iemand bij ons op kantoor, welke (meen ik) een omega droeg. Hij was constant in gesprek met anderen, waardoor ik niet (nieuwsgierig als ik raakte…) kon vragen wat voor type dit was. Ik zat op afstand naar het horloge te staren, het deed iets met me. Het was een schitterende verschijning. Ik heb het horloge van de beste man zo goed mogelijk bestudeerd, maar na wat speurwerk direct na thuiskomst, kan ik geen referentie van het horloge vinden
Omschrijving; omega, broad arrow wijzers, tri compax layout, reverse panda kleurstelling, nagenoeg geen bezel
Kan iemand mij helpen met wat ik gezien heb? I’m obsessed
Sorry… Ik post het bovenstaande, doe nog een zoekopdracht en plots staat hij daar sorry… Ik was al even aan het zoeken en ineens schoot het me te binnen; ik had nog niet gezocht op een aqua terra. Taddaaaa
Blijkt de ‘Aqua terra olympic Beijing 2008 SE’ te zijn…
Edit; En deze ‘normale aqua terra reverse panda met pulsemeter’ zou ook nog kunnen er gaat een wereld voor me open… Oh ooh