Omega Only (Deel 2)

Ja de Seamaster is een behoorlijk lume knaller. :v:

Yesss inderdaad de nieuwe 3861 op hesalite!

Ik zit steeds vaker naar de Speedmaster te kijken. :grin: Zeker met die nieuwe bracelet. Draagt fijn zeker? Bewust voor hesalite gekozen?

Dit is wel heel tof! Bijna niet uit elkaar te houden zeg.

1 like

We doen ook mee met de SMP300

Morgen foto bij daglicht

15 likes

Draagt heel fijn ja. Ik heb nooit de vorige versie om mijn pols gehad dus kan het niet echt vergelijken. Ik ben zelf meestal meer van de leren bandjes maar deze laat ik lekker op staal. De bracelet tapert mooi af waardoor die niet heel chunky voelt.

Voor hesalite gekozen omdat ik in de winkel toch meer aangetrokken werd door dat iets gebolde glaasje. Daarnaast was de oorspronkelijk speedmaster op de maan ook hesalite natuurlijk. Niet dat dat voor mij het verschil maakte, maar wel mooi meegenomen stukje originaliteit.

En laat ik eerlijk wezen, de sapphire sandwich was ook iets duurder. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

7 likes

Ja echt een tof horloge met veel historie! Ik begrijp inderdaad wel dat je dan voor hesalite hebt gekozen. :ok_hand: Ik denk dat ik de Speedy hoog op m’n wishlist ga zetten. Dan ga ik nog wel eerst de BB58 verkopen maar het is een mooi doel denk ik. Die tapering in de nieuwe band trekt me wel. Ook een mooie set met m’n Seamaster 300m denk ik. :grin:

1 like

Ja ik ben verkocht, gisteren nog twijfel tussen wit en blauw in kunstlicht. Vandaag zeker dat blauw toch wel de kleur is voor een SMP300

15 likes


De blauwe is de beste :+1: mijn persoonlijke mening

13 likes

9 likes

11 likes

13 likes

13 likes

Nog steeds helemaal verliefd mijn ultieme horloge en flipperkiller :grin::heart_eyes:

14 likes

Afgelopen weekend (een week geleden alweer) toch maar even de Seamaster 300m gaan proberen… pfff gelijk verliefd dit is wat ik zoek als daily beater, dit weekend nog maar even kijken of ze mee naar huis wil😅

11 likes

Fijne zaterdag gewenst :smiley:

15 likes

Wat zijn die wijzers toch ongelofelijk gaaf zeg.

2 likes

11 likes

En dan krijgje dat telefoontje dat er een Snoopy Speedmaster binnen is :smiley:

Maar helaas niet voor jou :sleepy:
Kijken en voelen mag wel even. Gelukkig hebben we de foto’s nog :blush:

22 likes