Omega Only (Deel 2)

Ik vind hem inderdaad het mooiste op zo’n (buffel?)leren rally band.

ik weet het ref nummer van je horloge niet maar wellicht heb je hier iets aan

2 likes

En met recht Johan, fantastisch horloge! :heart_eyes:

Veel gezondheid gewenst van uit Nijmegen

10 likes

Hij staat je goed!
Ik draag hem op leer, en dat is prettig.
Maar als ik jouw foto zie, is staal ook ok.
Dus mocht je ever ooit die band weg doen, dan hoor ik dat graag.

Hier mijn klokje ( met beschermsticker nog achterop )

15 likes

DIe van jou lijkt alleen al wel luminova te hebben, want de lume werkt nog perfect, en is nog steeds de oorspronkelijke kleur. Die van mij begint al aardig te vergelen. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel authentiek.

Ik heb over leer gedacht, want dat staat ook mooi. Maar voorlopig hou ik hem op staal. Bovendien denk ik dat ik hem toch compleet wil houden (de stalen band van mijn Speedmaster heb ik ook nog steeds).

1 like

Ik ben de 3e eigenaar, de 1e heeft dit horloge ongeveer 14 jaar in het originele ovale blik bewaard.
De 2e eigenaar uit het noorden van ons land heeft het horloge nauwelijks gedragen.
Ik heb intussen het rode lijntje van de verder transparante sticker door het dragen laten verdwijnen.
Maar ook ik draag hem (te) weinig.
Dit is een van de blijvers in mijn collectie.

Hoop dat jij er net zo van kan genieten als ik.

:grinning:

1 like

Voorlopig wel! Ik heb gisteren en vandaag al wel twintig keer of zo op mijn pols gekeken :joy:

Even een familiefoto :smiley:

13 likes

… (foto)challenge accepted. :sunglasses:

6 likes

Welke app gebruik jij hier??

1 like

13 likes

App? Ik ben nog van de generatie die met een fysiek toetsenbord werkt … :wink: foto is gemaakt met een iPhone 8 en even door Adobe Lightroom gehaald voor tone, kadering en watermerk. Dat is mijn standaard ‘workflow’.

Mijn Omega seamaster 300m :grinning:

12 likes

11 likes

12 likes


Erg gecharmeerd van deze dial!

4 likes

Vandaag de Speedmaster op een Rios 1931 Louisiana aligator grain tapered van 20 naar 16mm gezet. Bedankt voor de tip @SAT

11 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:, geniet van deze elegante band :+1:.Alleen nog de buckle vervangen met een 16mm Omega buckle en klaar is (Koenta) @CitizenX :+1::+1:

14 likes

1 en 3 zijn cool!

1 like