Omega Only (Deel 2)

Dank! 3 is vooral tof in de zomer als ik wat zon gezien heb :wink:

Iemand, iemand die deze wil verkopen?

Is dat deze app?

1 like

8 likes

Yep! Werkt heel fijn. Hier een meting van 13 dagen, van mijn Seamaster… +0,7 s/dag.

De laatste meting laat +0,3 s/dag zien. Gemiddeld dus halve seconde sinds ik ben begonnen met meten.
Interessante info. Hoewel? Nou ja, gewoon leuk. :rofl: Gebruik het al een tijdje. Heb 'm een keer met korting gekocht voor een euro ofzo. Geld dik waard, vind ik.

Start vanavond ivm. zomertijdverstelling weer een nieuwe meting. :sunny:

Doelde meer op de watch app :slight_smile:

Maar zag dat het antwoord hierboven al gegeven is, kan het alleen niet vinden (android)

1 like

Oh, haha… sorry hoor! :joy:

Deze watch tracker app is niet voor Android te krijgen volgens mij. Staat geen knop op de site van de ontwikkelaar, wel voor iOS.

http://www.roamingtrek.com/watchtracker/

1 like

Zal dit dan de doorslag worden of ik nu wel of geen iphone moet nemen…

(sorry even off-topic)

1 like

Maar er zal toch ook wel zo iets zijn voor Android? De app ‘Toolwatch’ (iOS / Android) komt vaak voorbij als het over dit soort appjes gaat. Die heb ik zelf ook op iOS getest. Werkt op zich prima, maar … géén (zichtbare) historie, géén details, géén grafische weergave etc. alleen de afwijking tov. de vorige meting en overall alleen een gemiddelde. Hij is dan ook gratis dacht ik.

Anders even hier verder uitzoeken:

Ik zet er wel even een Omega plaatje bij …

Heb je deze als een setje? Dan ben je klaar! Punt. :sunglasses:

13 likes

1163 denk ik!

1 like

Of 1171…

9 likes

Klote :worried:
Ik ga er vanuit dat dit zeker garantie is.

Gelukkig had je een goede schroevendraaier.
Wel jammer van de prijs :laughing:

1 like

Haha, die heb ik juist daarna gekocht voor ‘het geval dat’. :wink:

Ik had al wel een passende schroevendraaier, maar met een ‘vlakke kop’ waardoor de kans op beschadigingen groot was. Heb nieuwe schroefjes gekregen. Inmiddels is 't me trouwens nog een keer overkomen, dus deze sluiting is brak. Als het leven weer normaal is (lees: RIVM de teugels laat vieren) ga ik hem laten wisselen voor een nieuwe. Deze vertrouw ik niet meer.

2 likes

Ik zit weer op oude posts te reageren zie ik :slight_smile:

1 like

5 likes

Omega Dynamic III van dichtbij :smiley:

En van dichter bij :smiley:

13 likes

14 likes

13 likes

10 likes