Omega Only (Deel 2)

18 likes

Vintage!

7 likes

Merci!

Deze nog een keertje maar dan hier. :innocent: Draag hem ook vandaag weer. Topbandje, Molequin Mistral in korte variant. Superelegant, comfortabel, heel mooie gesp, en een intrigerende kleur - ergens tussen lichtblauw en lichtgrijs.

10 likes

Gauw die vreselijke band lozen! Verder - erg leuk ding! Beetje Tissot 516-achtig.

2 likes

5 likes

Staat super :ok_hand:

Heb je al een schakel kunnen vinden, volgens mij zocht jij een halve schakel toch?

1 like

Die zijn er volgens mij niet voor een 1958.
Band zit net goed, scheelt een haartje bij warm weer omdat ik mijn horloges graag los draag, en als je de glidelock van de sub gewoon bent is dit even wennen :grin:.
Ofwel komt er een andere sluiting ofwel zoals door @Watchstick_81 goed uitgelegd een 1171 band.

2 likes

Fijne zondag allen!!:sun_with_face:

16 likes

16 likes

3 likes

en welke is het geworden?

Geen. Ik was op zoek naar de Speedmaster met saffier glas. Die hadden ze niet liggen helaas.

1 like
1 like

Ik vind m wel wat fors voor je pols op de foto.

2 likes

Ik snap dit niet. Waarom gaat Omega alles lopen upsizen tot randje schreeuwerig en ondraagbaar? De hele markt gaat juist terug naar de perfecte maten 38, 39 en 40mm.

Ze ogen wel wat stoerder en moderner dan de eerdere Manhattan Constellations. Die vind ik echt zo’n 90s vibe hebben. Bij deze lijkt dat wat minder.

ja ik ook. Wil nog de 40mm proberen

1 like

Als ik het goed begrepen heb doen de Constellations het vooral goed op de aziatische markt. Daar houden ze helaas van groot, protserig en opvallend. Dus dat zal er wel iets mee te maken hebben.

1 like

Foto’s genomen van een horloge om je pols geeft serieus een vertekend beeld. Je moet het horloge in een spiegel zien, ik denk dat het tanvo perfect staat.

Hmm. Ik vraag het me af. Lijkt of de lugs overhangen.