Omega Only (Deel 2)

Hmm. Ik vraag het me af. Lijkt of de lugs overhangen.

De professional is eigenlijk gewoon 40mm (bezelmaat), alleen is de aangegeven 42mm de maat van de kast, die iets wijder wordt aan de kant van de kroon. Volgens mij heeft de Speedmaster FOIS die met 40mm geadverteerd wordt, precies dezelfde bezelmaat van 40mm (39,7mm om precies te zijn). Optisch weinig verschil naar mijn mening. :grinning:

1 like

Optisch is het juist een wereld van verschil. De FOIS oogt kleiner op de pols dan een Pro door het ontbreken van de crownguards en de straight lugs.
Waar ik de Pro te groot vind voor mijn 17cm pols past de FOIS prima.

14 likes

Tijd voor een nieuwe foto van m’n nieuwste aanwinst. Opvallend hoe dit horloge er op foto’s, maar zeker ook “in 't echt” eruit knalt. Dit horloge is beslist niet “onder de radar” zoals bv m’n Cartier maar deze is behoorlijk aanwezig.

21 likes

De nieuwe 41mm lijn vind ik best cool. Stukje sportiever.

7 likes

Vraag me wel af waarom ze die niet leveren op stalen bracelet. Dat zou een winner maken volgens mij!

1 like

She’s a keeper

5 likes

De nieuwe Bond is erg gaaf zeg!!

Meest comfortabele bracelet ever👍

11 likes

16 likes

21 likes

Mooi! Groetjes van z’n chrono- broer!

20 likes

Lekkel Lekkel…

24 likes

11 likes

Die witte variant is zoooo mooi!

1 like

De NA. M’n eerste Omega

31 likes


25 likes

En wat voor een :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Even vanuit de auto. Van de zijkant is het zwevende zo mooi te zien. Deze combi met JB band gaat er weer uit. Twee dagen geprobeerd en niet mooi. Genoeg andere horloges waar het wel mooi bij staat.

18 likes