Als ik probeer de jouwe op te zoeken op de Omega site dan zie ik wel een titanium uitvoering met gouden bezel, maar de jouwe is staal toch? Ik kan die zo snel niet vinden… Heb je toevallig een referentienummer paraat of een link?
Alvast bedankt voor de moeite!
Nee is volgens mij ook de titanium.
Als (klus)vrijwilliger bij het Spoorwegmuseum kan ik deze zeer waarderen!!
Hmm zou kunnen… maar de wijzerplaat van die van @Jurtz heeft opliggende gouden golfjes terwijl op de site lijkt dat ze erin gelaserd zitten. Lijkt me dus echt een andere…
Edit… je hebt gelijk, het is de 210.60.42.20.99.001!
Afscheidstournee ?
Knaller hoor. Het is dat ik al een Dark Side heb.
Haha ja altijd weer de behoefte aan wat anders… Daarom mag (maar moet niet) deze weer plaats maken. Maar dit is wel één van de mooiste horloges die de ik ooit heb gehad…
Wat vind je het meest bijzondere aan dit horloge?
Dat is zonder meer z’n keramiek. En zonder afbreuk te doen aan “the dark side” uitvoering die geheel zwart is, is het bijzondere dat deze keramiek tot 20.000 graden is verhit waardoor de kleur (die in basis wit was) eigenlijk een staalachtige gloed heeft. Maar de hooggepolijste delen glanzen nog nét wat harder dan de stalen variant en vooral het feit dat hij niet van nieuw te onderscheiden is doordat hij gewoon feitelijk niet kán krassen…
Haha, tsja flipperitus moet echt worden opgenomen in de lijst van psychische stoornissen…
Mooie PO! Is dit de 43,5mm? Zo ja, zou je mij willen vertellen wat jouw polsomtrek is?
Eens. Maar dat zou ik met een gouden Day-Date ook liever niet doen.
Maar in ieder geval geen krasje te zien…