Omega Only (Deel 2)

Ik had een deuk in mijn 1803 toen ik hem na teveel drank over het nachtkastje gooide. Maargoed, las er lekker even een staafje goud tegenaan en slijp het glad.

Ik zou bij keramiek altijd de angst hebben voor zo’n nare barst die onvermijdelijk een nieuwe kast betekent. :money_with_wings:

3 likes

Yep, het is de 43,5. Mijn polsomtrek is 19,5 - 20 cm. Hij is goed draagbaar door de hollow endlinks.

1 like

Je zou maar zo AP in het keramiek hebben dan baal je pas als die valt :fearful::fearful:

Zo IWC of zo Panerai ook wel hoor.

RIP blijheid. :latin_cross:

2 likes

10 likes

Ik heb de zelfde en die mag eventueel vertrekken.

Staal en OEM rubber met Omega vouwsluiting. Fullset, als nieuw met nog ruim vier jaar garantie.
Bij interesse graag PB.

5 likes

Ik hou het wel bij staal :joy:
Keramiek is leuk maar iedereen laat wel eens wat vallen :rofl: vooral ik

Ik hou het wel bij staal :joy:
Keramiek is leuk maar iedereen laat wel eens wat vallen :rofl: vooral ik

1 like

Ook een mooie klok, maar ik denk dat ik persoonlijk eerder voor de blauwe variant zou gaan. Eerst maar eens een keer kijken of hij überhaupt past op mijn (platte) 17,5 cm pols.

1 like

16 likes

9 likes

Uitschieten met je springbar tool :cold_sweat:

Wat doe je hier Lucas? Heb je een Omega om te laten zien? :face_with_hand_over_mouth: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

volgens mij is dat een iwc

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

1 like

Gisteren een stofje ontdekt onder het glas van mij Aqua Terra. Onder de 10 marker.

Horloge is vandaag precies twee maandjes oud.
Morgen even contact opnemen met de juwelier en kijken wat ze kunnen doen. Hopelijk ben ik hem niet te lang kwijt. Vrij klein stofje, maar nu ik het heb gezien ga ik me er aan storen.

4 likes

Ben een Ex omega eigenaar dus ik mag hier zijn :joy:

4 likes

Om koffie uit te drinken ja

Als de juwelier geen Certified Watchmaker is, dan gaat het horloge naar Brussel en ben je hem toch wel een paar weken (of meer dan een paar) kwijt.

Maar wie weet heb je geluk en gaat het vlotter :wink:

1 like

hahahahaha en om op te kooken