Omega Only (Deel 3)

X-post vanuit het seamaster topic

13 likes

10 likes

30 likes

Hij is eigenlijk zijn eigen NA topic wel waard, maar ik vind het te warm om er energie in te steken. Vorige week opgehaald bij de AD, en wat is dit een gaaf horloge!

29 likes

Die lume van omega :heart_eyes:

27 likes

Hoé gaaf is dit dan!! Wat een kast!

1 like

Voor de eerste keer weer eens vliegen sinds 2019 :slightly_smiling_face:

Op naar Milaan met de Speedy op Tropic :it: :flight_departure:

15 likes

Mooie speedy en nette combinatie met die band. Niet eerder gezien zo.

1 like

21 likes

15 likes

12 likes

Ongeveer twee maanden geleden heb ik in ruil voor een rib mijn Co-Axial DeVille mogen ophalen na een grote beurt in Biel.
Ik heb hem weer op de armadillo gezet, die was niet mee anders moet je nog een halve rib doneren aan de opknapbeurt van de schakelband die helemaal niet nodig is…

Foto met de Beemer. Wie is ouder?

14 likes

Vandaag mijn 4 vintage Omega horloges binnen gekregen.

Nieuwe vintage aanwinst :grinning:

9 likes

Ik kan weer mee flexen back to omega fack rolex nog steeds want keer op keer teulgesteld in rolex maar omega juist elke keer verbaasd hoe goed het is

11 likes

Wat stelt je dan precies iedere keer teleur in Rolex? Ik ben het eens dat Omega top is hoor :sunglasses:

1 like

Uurwerk 1 geen crystal case back2
Prijs een sub is bijna 3x zo duur
En dit is beter vindt ik afwerking
En tot slot ja het risco met dragen is gwn mega hinderlijk

1 like

Fraai. En die beurten in Biel zijn inderdaad achterlijk duur.

Ik laat mijn Seamaster maar weer eens laten zien hier, vandaag om de pols. Ik blijf het een beauty vinden. Is de mooi of niet :blush: :sweat_smile:

18 likes

Het risico van het dragen kan je Rolex niet kwalijk nemen natuurlijk.

Naja misschien ook wel :thinking::grin:

1 like

Klopt maar dat heeft er wel boor gezorgr dat ik niet snel een rolex weer zou kopen wel vindt ik ze exht heel mooi maar kwaliteit en prijs is er zoveel beter dan rolex