Omega Only (Deel 3)

Dat doe ik ook niet, ik had meteen al door dat je zeer enthousiast bent😃

Dank je wel.

Het is mijn favoriet geworden :smiling_face_with_three_hearts:

Helemaal mee eens!

Zit je ook te denken aan zo’n aanschaf?

1 like

Ik vind ze ontzettend gaaf alleen ik ben echt een one watch guy, dus dan word het een dagelijks horloge. En meegenomen de prijs, wat doet een ploprof tegenwoordig nieuw? Rond de 12 k geloof ik?

1 like

9 likes

18 likes

Momenteel is dat idd de list prijs voor een Ploprof :zipper_mouth_face:. Als dagelijks horloge zou het prima kunnen omdat de kast en band gemaakt zijn van titanium, dus draagt zeer licht. Je merkt helemaal niet dat je een horloge om hebt :ok_hand: dat gezegd hebbende besef ik heel goed dat 12K als dagelijks horloge niet prettig aanvoelt :wink:. Misschien een Citizen beater erbij voor €150?

Heb dat ook geprobeerd maar het wil mij niet lukken. Zit momenteel op 4 en daar blijft het bij. Komt er eentje bij dan gaat er ook eentje weer eruit. Zo hou ik overzicht…in het verleden zat ik aan 60 stuks maar daar werd ik heel onrustig van dus toen alles verkocht en weer langzaam begonnen met opbouwen. Deze hobby werkt zeer verslavend!

2 likes

Heb nu een Rolex explorer 124270. Ik ga binnenkort even kijken bij tourbillon boutique van swatch group. Daar hebben ze omega, blancpain en glashutte en dan kan ik even een en ander naast elkaar leggen en passen! :yum: zeer benieuwd naar de ploprof

1 like

Woww 60 stuks is heel veel :sweat_smile:

1 like

Mijn Omega Day-Date

16 likes

22 likes

Toen ik de Ploprof voor de eerste keer zag ging mijn :heart:tje echt veel sneller kloppen!! Ben heel benieuwd wat je ervan gaat vinden :smiley:

1 like

Ja klopt idd, was ook veelste gek maar ja uiteindelijk zag ik het licht laten we maar zeggen😅

1 like

Ik ook! :grin: nu wil ik heel snel gaan kijken! Haha

1 like

9 likes

Dat snap ik, Succes!:+1:

1 like

15 likes

11 likes

Naarmate de zon meer schijnt, neemt concurrentie van de BB58 toe. Maar wat doet de AT het juist in die zon lekker zeg

23 likes

Dit is de vervanger Richard
Maar zou m er wellicht wel naast willen

19 likes

22 likes

Ik blijf de sedna een prachtige keuze vinden. Mocht de AT ooit weg gaan dan weet jij het als eerst :wink:
Ik zou zelf trouwens wel twijfelen over tweemaal eenzelfde kastvorm in de collectie