Omega Only (Deel 3)

14 likes

17 likes

Geniet van Beide!!!

1 like

Lekker fris bandje.

8 likes

Heeft iemand hier een idee hoe ik achter het case number van mijn Seamaster Blue Electric 2265.80 kan komen, zonder open te maken? Ik Google me suf, maar vind het maar niet.

1 like

Met je serienummer kan @anon67644742 op Omegaforums wel zien wat het casenumber is,waar heb je het eigenlijk voor nodig?

Ik ben aan het zoeken naar onderdelen en de uitwisselbaarheid tussen de verschillende modellen.

Flat earth.

7 likes

De vakantiebeuker

20 likes

Crosspost

25 likes

8 likes

Hé broer, daar kun je een mooiere scherpere foto van maken :wink:

1 like

Het licht is waardeloos,heb nog geen 1 keer de band er fatsoenlijk op gekregen.:roll_eyes:

1 like

Wel een heel mooi horloge😀

1 like

Verdomme, die lijkt veel op de mijne zeg.

14 likes

13 likes

Mooi horloge! Wat is de omtrek maat van je pols? Ik heb zelf vrij dunne polsen (16cm) en ik vraag mij af of deze niet te groot is voor mij.

1 like

Dank je wel! De omtrek van mijn pols is 17cm. Mijn advies is: ga langs een AD pas het horloge, kijk in de spiegel en maak foto’s. :smiley:

Zelf vind ik de Tudor Black Bay een schitterend mooi horloge, alleen echt te klein voor mijn pols. Anderen vinden juist weer de Seamaster met zijn 42mm te groot voor een pols van 17mm. Uiteindelijk mag jij het dragen en ervan genieten :smiling_face_with_three_hearts:

Hier een foto van vanmiddag in Gouda :smiley:

8 likes

Als ik naar mijn horloge kijk, zitten op het oog kaarsrecht. Op foto’s lijken ze soms niet recht. Dat komt denk ik door de hoek en het lichtinval :slight_smile:

1 like

11 likes