Eens een vraag die wellicht hier een goede kans op een antwoord heeft. Ik heb sinds een paar weken een 36mm Seamaster die zo’n beetje constant om de pols zit.
Nu heeft de originele band twee halve schakels en verder hele schakels.
Vandaag heb ik één van de halve schakels eruit gehaald omdat hij vaak net iets te los zit en daardoor gaat schuiven. Echter nu met de halve schakel eruit zit hij wellicht nét iets te strak. Bij mijn GS zitten 2/3 schakels waarmee je altijd wel een goede set-up kan krijgen maar de Omega heeft dat niet. (ook geen optie aan de clasp) Mijn gevoel is dat als ik de resterende halve schakel kan vervangen voor een 2/3 variant het perfect is.
Weet iemand of er wellicht 2/3 schakels voor dit type band beschikbaar zijn?
Top, bedankt voor het delen. Inmiddels heb ik een andere aanpak gekozen, aangezien er twijfels bestonden over de originaliteit van de aangeboden onderdelen.
2 prijsverhogingen verder en ik weet nog steeds niet welke kleur ik wil.Ging voor een witte maar toen ik vervolgens de zwarte paste viel ik daarvoor…Eindelijk de knoop doorgehakt een half jaar later, ga naar mijn AD en die verteld dat er een groene komt…Dus niks gekocht en terug bij af tot ik de groene kan passen