Gefeliciteerd met de kilo’s! Dit is wel een goede motivatie om ze er niet meer aan te laten komen
Ik ben weer bijna thuis van vakantie en had m’n SMP niet mee. Beetje schraal maar mis m gewoon. Morgen weer lekker om de pols
En nu weer net zwart, en ja voor de oplettende kijker, ik heb er ook een andere kleur strap op gezet

Snap het gemis, maar dan bij thuis komst ook wel weer extra fijn om te dragen toch!
Daar ga ik wel vanuit😁
Net voor m’n vakantie de rubberen band aangeschaft en die van breitling ook. Ben wel even een paar dagen klaar met de breitling band. De omega is zoveel comfortabeler. Maar goed dat mag ook wel voor dat geld.
Ik vind dit horloge elke keer toffer wanneer ik hem zie.
Heel vet!
Thx, het is ook echt een heel leuk horloge, en puntje van kritiek (of advies) voor mij was het wel een zoektocht naar de ‘perfecte’ band.
De nato strap vind ik niet mooi, de titanium band extreem oncomfortabel (dus voor de nato gegaan). Moest mezelf wel even over de streep trekken zoveel geld voor een horloge uit geven waarvan ik niet wist waarop ik hem zou gaan dragen. Na de juiste band te hebben gevonden echt heel blij mee.
Past hier ook de OEM rubberen band op vd waves versie?
Geen eigen ervaring maar wel naar gezocht, wat ik gevonden heb is dat hij past als je het rubber een klein beetje aanpast (blijkbaar iets van niks) OF wanneer je gebruik maakt van gebogen springbars.
Dat lijkt me ook heel vet!!
Mij eerst ook, maar Ik heb het idee uiteindelijk laten varen omdat ik denk dat het zwart met de bruine tinten vloekt… Al denk ik dat de originele OEM van Omega nog wel kan door het matte… Hoe dan ook, voor nu even blij met de Steward bandjes
Sluit mooi aan.
Idd, band is ook behoorlijk dik bovenaan.