Heel fraai. Zit een zweem groen in toch? Wat is dat voor band?
Super horloge. Mooist op rubber. (Ik vond het alleen niet fijn dragen)
Ben erg benieuwd wat je er niet fijn aan vond dragen. Van alle horloges die ik heb gehad was dit verreweg de meest comfortabele in combinatie met de originele rubberband van omega.
Ik weet nog dat jij dat schreef over de rubberband. Daardoor heb ik er erg op gelet en goed gepast… De stale band ben ik niet zo kapot van… De band op de AT is een hirsch professional. Die vond ik per toeval bij de juwelier hier in het dorp toen ik lichte croco daar aanschafte voor een ander horloge… Zit inderdaad groen in…
Bij s&c lieten ze me een nieuwe band zien voor de groene AT. Met groen erin. Staat echt supermooi maar de prijs hield me tegen.
Het is moeilijk uitleggen. Heeft er denk ik voornamelijk mee te maken dat rubber stroever is.
Ook het algemene gevoel dat rubber heeft voor me als materiaal, maakt het voor mij niet geschikt.
Het staat wel het mooist
Die originele leren banden zijn inderdaad bespottelijk duur. Daar koop je 2 paar Van Bommel schoenen voor. Waar gaat dat over??
Voor mij begint Omega zich trouwens in het algemeen buiten de prijsklasse te manoeuvreren waar ik nog wil komen voor een horloge.
6400€ voor deze AT, 8100€ voor een Speedy…
Ik vind Omega een prachtig merk, maar dit wil/ga ik er niet meer voor uitgeven
Het is idd gekkewerk…En rubberbanden?. Ik heb rubberbanden onder mijn auto van een mannetje uit Frankrijk die per stuk goedkoper zijn! Het is bij niet liefhebbers echt lastig soms om het onverdedigbare te verdedigen…
Erg mooi, toch gister de zwarte gekocht, Eigelijk omdat ik al een groene AT heb.
Blijft mooi deze uitvoering