Omega Only (Deel 3)

Thanks! De Theo strap van Strapseeker.

Binnen. Echt een gave, subtiele kleur.

Staal, rubber of tropic?
Dat is de vraag.

32 likes

Tof!

Ik zeg staal en in de zomer wit rubber!

2 likes

Ik heb em in het zwart, op staal en rubber…Rubber met vouwsluiting is het fijnst voor mij op deze…

1 like

ja de rubberen band is onwijs fijn. ik heb eigenlijk geen zin om hem nog op staal te zetten.

2 likes

Dit. Wel jammer dat zealande (nog)? niet levert met ronde gaatjes zodat ik de vouwsluiting kan gebruiken.

100% Staal!

1 like

Twee dagen niks gepost hier, dat kan toch niet. :grin:

De mooiste Speedmaster, maar daar zijn de meesten hier het absoluut niet mee eens. Gelukkig maar. :grin:

19 likes

Band sluit wel fraai aan :+1:

1 like

6 likes

Zeker een fraaie Speedy.

Voor mijn smaak hadden de subdials wel wat groter gemogen. Voor de visuele balans en voor de leesbaarheid.

1 like

Staal,rubber, of sailcloth :+1:

1 like

Speedy op nieuwe GasGasBones strap

11 likes

Kneiters mooie Omega’s in bepoteld vandaag :nerd_face:

22 likes

Had er zo graag bij willen wezen, volgende keer beter :facepunch:

Omega Planet Ocean Ultra Deep :drooling_face: Wederom weer prachtige foto’s :sunglasses:

2 likes

Die bovenste is Omega Planet Ocean onwaardig, wat een gedrocht van een horloge. :-1: Willen ze dat uit gaan brengen?

Dat klopt… staat er ver boven :ok_hand:t3:

Daar verschillen we van mening :blush:

Noveltie van 2022. Schijnt de eerste te zijn die je kunt kopen / geleverd is. Beschikbaar in het pittoreske Amsterdam :sweat_smile:

2 likes

Het lukt me zelfs niet om er 1 mooi aspect aan te ontdekken en dan ben ik al ruim 30jr Omega fan! :joy:

1 like

Gelukkig hebben ze de Constellation line nog voor de oud gediende onder ons :yum:

2 likes

Deze week wat gepast:

17 likes