Omega Only (Deel 3)

Ik heb em in het zwart, op staal en rubber…Rubber met vouwsluiting is het fijnst voor mij op deze…

1 like

ja de rubberen band is onwijs fijn. ik heb eigenlijk geen zin om hem nog op staal te zetten.

2 likes

Dit. Wel jammer dat zealande (nog)? niet levert met ronde gaatjes zodat ik de vouwsluiting kan gebruiken.

100% Staal!

1 like

Twee dagen niks gepost hier, dat kan toch niet. :grin:

De mooiste Speedmaster, maar daar zijn de meesten hier het absoluut niet mee eens. Gelukkig maar. :grin:

19 likes

Band sluit wel fraai aan :+1:

1 like

6 likes

Zeker een fraaie Speedy.

Voor mijn smaak hadden de subdials wel wat groter gemogen. Voor de visuele balans en voor de leesbaarheid.

1 like

Staal,rubber, of sailcloth :+1:

1 like

Speedy op nieuwe GasGasBones strap

11 likes

Kneiters mooie Omega’s in bepoteld vandaag :nerd_face:

22 likes

Had er zo graag bij willen wezen, volgende keer beter :facepunch:

Omega Planet Ocean Ultra Deep :drooling_face: Wederom weer prachtige foto’s :sunglasses:

2 likes

Die bovenste is Omega Planet Ocean onwaardig, wat een gedrocht van een horloge. :-1: Willen ze dat uit gaan brengen?

Dat klopt… staat er ver boven :ok_hand:t3:

Daar verschillen we van mening :blush:

Noveltie van 2022. Schijnt de eerste te zijn die je kunt kopen / geleverd is. Beschikbaar in het pittoreske Amsterdam :sweat_smile:

2 likes

Het lukt me zelfs niet om er 1 mooi aspect aan te ontdekken en dan ben ik al ruim 30jr Omega fan! :joy:

1 like

Gelukkig hebben ze de Constellation line nog voor de oud gediende onder ons :yum:

2 likes

Deze week wat gepast:

17 likes

Voor die wacht ik nog wel ff 20 jaartjes, voel ik me nog niet oud genoeg voor. :yum:

1 like

De ‘57 in blauw oogt een beetje flets. Maar kan aan de foto liggen?

1 like

Grijze seamaster is lekker duidelijk 🫣…

1 like