Voor die wacht ik nog wel ff 20 jaartjes, voel ik me nog niet oud genoeg voor.
De ‘57 in blauw oogt een beetje flets. Maar kan aan de foto liggen?
Grijze seamaster is lekker duidelijk 🫣…
Dat ligt wel een beetje aan de foto hoor. Iets te fel licht in de boutique.
Eerlijk gezegd viel het horloge mij ook wat tegen. Hij staat George Clooney een stuk beter.
Grijs is eigenlijk zwart. Het licht was daar echt iets te fel.
Begrijp wat je bedoeld, dacht ik voordat ik hem reallive zag nl ook. Te veel ruimte tussen de subdails enof te ver uit elkaar.
Maar eenmaal om de pols vond ik de ruimte op de dail juist er prettig. Rustig en clean. Heb ook 2 keer de professionels gehad een 1971 en onlangs een 2019 model. Maar heb met deze gewoon veel meer. Gek hé. Dat is misschien ook het leuke aan onze horloge hobby, liefhebberij.
Die ultra deep Vraag mij af of hij de status van de Deep Sea JC Kan halen.
De JC is heel moeilijk te kopen en is niet voor niets natuurlijk.
Gelukkig heb ik een hele goede band met mijn AD.
En met dat spanbandje strap vind ik het maar niets.
Maar ik hou van metalen banden. Ieder zijn smaak.
Snap dat Omega iets hoger op de ladder wil.
De speed master is leuk maar een beetje saai kwa keur en kwarts natuurlijk helaas.
Maar bedankt voor de leuke foto’s
Om de pols is het altijd anders, zeker mee eens.
Op m’n Dark Side mochten de subdials ook een fractie groter zijn, maar het valt niet erg op.
Beetje lullen over horloges is altijd leuk… alleen snap ik je verhaal deze keer niet zo goed Tom
Als iemand niet een horloge voor de status zou kopen zou jij dat zijn in mijn ogen. Je hebt een collectie duikers om U tegen te zeggen M.a.w. f*ck status! Ik houdt van duikers zegt Tom… en nu begin je over status wat je relateert aan verkrijgbaarheid. En met die verkrijgbaarheid lijkt niet zo veel mis… binnen enkele dagen had je er eentje! Of dat in dit geval ligt aan je goede relatie met de AD ligt weet ik natuurlijk niet. Zelf heb ik ook een goede relatie met mijn AD (Schaap en Citroen) en daarom hoeft ik geen zoekertje te plaatsen. Het zijn een aantal zinnen achter elkaar die ik niet goed begrijp. Maar wellicht zitten we niet op dezelfde golflengte
Om de term “spanbandje” heb ik overigens best moeten lachen… nato zal voortaan spanband zijn
Als je iemand met een JC aanspreekt zul je ongetwijfeld een liefhebber kunnen treffen… maar als je iemand aanspreekt met een UD dan weet je zeker dat je een liefhebber treft. Overigens ben jij voor mij een liefhebber Tom! Dat getuige je collectie
Zelf houdt ik ook van metalen banden! Maar eens wat anders is ook top. En deze blauwe spanband is wel echt een mooi ding. Ook qua kleurstelling en hardwear.
Ik blijf van mening dat de de UD technisch gezien boven de JC staat… maar met de JC heb je zeker een dijk van een duiker aan je collectie toegevoegd. Laat daar geen twijfel over bestaan
Voor mij maakt de status niet uit.
Zoals je aangeeft een goede relatie met je AD scheelt een hoop.
Maar ook dat het niet in de grijze handel komt dat is voor Rolex heel belangrijk en voor de AD natuurlijk.
Vind alle duikers mooi!!
Wat ik bedoel is of hij het haald met verkoop aantallen en vraag naar UD.
Verder is het een heel mooi horloge dat geloof ik best.
Ben ook zeker Omega fan heb er meerdere. 3 en 1 incomming dus.
mooi,hou alleen niet van de stalen band van de seamaster
vind hem op rubber mooier
Ja dat vind ik waarschijnlijk ook.
De groene OEM rubber band is inmiddels besteld.
Prachtig dat groen!
Hoop je dit of heb je dit ergens voorbij zien komen?
Zie mijn edit.
Uit de verdere hints maak ik op dat het Tuesday (LA time) lijkt te gebeuren. En dat het niet NASA gerelateerd is.