Omega Only (Deel 3)

21 likes

Dank voor het aanbod, maar ik heb er liever een met zwart stiksel.

1 like

Dag en nacht verschil, maar niet op de foto. Altijd voor de rechter gaan.

1 like

Ben ze nu al aan het terugdraaien :sunglasses:

1 like

Rubber!!!

1 like

Ik heb m’n oog op een blauwe Seamaster (nieuwste model van 2020 laten vallen. Full set incl. Factuur op rubber. Wat is een correcte prijs voor deze? Chrono24 is niet echt een referentie kwa prijzen daarom vraag ik het hier eens :blush:

1 like

Morge!

17 likes

3800-4000 ong denk ik

1 like

Ik zit zwaar in de twijfel…. Qua looks maakt t me niet veel. De “oude” draagt wat lekkerder want lichter door de band en de fijnafstelling. De nieuwe is natuurlijk qua uurwerk next level en ik vind de clasp veel mooier. Alleen hij zit me of te strak of te los.

Bedankt

1 like

Oplossing is een verstelbare sluiting van de nieuwe Speedmaster 57 monteren (foto’s onderaan). Microverstelling van 2,3mm voor een perfecte fit

Verder is alles mooier aan de 3861, niet alleen het uurwerk. Veel mooiere wijzerplaat, kast is platter, en valt mooier op de pols. Makkelijker op te winden door de grotere kroon. Opwinden bij de oude is gewoon vervelend.

8 likes

Snap goed je afwegingen! Helemaal met die 1171 draagt die zo goed! Die step down dial maakt mijn inziens wel echt het verschil…

1 like

Wat paraflex zegt :wink:

1 like

23 likes

13 likes

Heel mooi! En bevalt het een beetje?

1 like

Jazeker!
Helemaal top!:+1:

1 like

Dat zou een top oplossing zijn. Weet je dit zeker want dan ga ik er 1 bestellen.

1 like

Ja ik weet het zeker.
Deze past nog mooier:

@Wezel

En @watchstick_81 heeft er ook iets over gepost met live pics:

1 like