Wat is het verschil tussen de 8806 en de 8800? Want die laatste past prima in de 42 mm SMP
Volgens mij heeft de 8806 geen datum en de 8800 wel.
8806 is zelfs groter in diameter dan 8800 maar ik vind om een of andere reden de 8806 in die bond versie kleiner ogen.
Maar goed, ik vind de gewone SMP met z’n 42 mm ook al te groot voor mijn bescheiden pols. Daarom zou ik deze bond versie ook niet kopen.
Thx maar er zullen altijd meer Omega wensen zijn
Ik kijk graag naar de 8800 in mijn 38mm Aqua Terra.
Als ik naar bovenstaande foto kijk vind ik het echter beter dat er een dichte caseback op zit
Vind het gewoon niet zo fraai als er veel ruimte zit tussen de kast en het kaliber.
Als ze die SMP trouwens in 38mm zouden uitbrengen dan ging ik hem morgen halen.
Zou trouwens best kunnen dat de afstand tussen de rand van de kast en de 8800 in mijn Aqua Terra ongeveer even groot is als bij de Railmaster hierboven. Maar lijkt i.c.m. de rand die aan de achterkant rond het saffierglas zit toch beter in balans.
Heel erg geslaagd!! Iets bekend over de maatvoering?
Moet ook zeggen dat voor erbij deze ook ontzettend lekker is
Die moet ik denk ik nog even aan wennen. Misschien dat het over een paar dagen wel meevalt.
Een paar uur later… …echt maar een paar, deze gaat eens een keer voorspoedig:
Cal. 561 chronometer Connie uit 1963. De eigenaar mag hier binnenkort de foto’s tonen van het eindresultaat. Ik verwacht hem ook weer waterdicht te krijgen.
Ze zijn wat aan de late kant bij omega, met het rainbow gebeuren. Ze doen het wel meteen goed mijnsinzien
Polijst je er toch zo af…?
Als ik 8,5k aan een horloge uitgeef, dan moet dat horloge voor mij helemaal perfect zijn.
Heb geen zin om dan vervolgens de achterkant te moeten laten polijsten.
fair enough
Wat een knaller deze, en dan ook nog eens No Date !!!
Vanmiddag tijdens de lunch zag ik opeens een schroefje van de sluiting van m’n SMP300 liggen. Mazzel dat ik dit zag. Maar ook wel slecht dat dit gewoon los heeft gelaten, horloge is nog geen jaar oud.
Binnenkort maar even langs de AD om het te laten checken.
Meteen een beetje Loctide 243 op doen.