Omega Only (Deel 3)

Omega-522.20.42.30.06.001-CU

Vandaag binnen gekomen en zo veel mooier dan verwacht. Wat een Speedmaster!

De dial is donkerder dan verwacht, maar kent onder verschillend licht méér dan 50 tinten grijs.

De bezel is ook donkerder dan verwacht, maar met het juiste licht opeens groen.

De gouden accenten…met het groen…heaven it is :smiling_face_with_three_hearts:

Deze is zo mooi, hier wil ik naar toe leven, op wachten, om uiteindelijk te hebben. Maar ik heb hem al🤔

Ik bewaar hem in de stickers tot ik zover ben. Eerst wat de collectie uit, voordat deze de kluis uit mag. Ik kan niet wachten😀

34 likes

Wow, lekker hoor. Gefeliciteerd :upside_down_face:

1 like

Dank je, maar felicitaties moeten dus eigenlijk nog even wachten :slightly_smiling_face:
Ik ga er in ieder geval maar een Speedmaster(s) voor opofferen. Ik twijfel tussen

waarbij ik neig naar de chocolate houden

8 likes

Die met stalenband had je om toen ik bij je was errug mooi :stuck_out_tongue_winking_eye: aan de andere kant welke Omega is niet mooi haha.
Ben wel benieuwd welke je wegdoet en wat het moet kosten :wink:
gr,
Steven

1 like

dat is een Speedmaster triple date. Heel erg fijn horloge. Alleskunner. Super solide en enorm veel complicaties voor het geld. De goedkoopste van de drie, maar wel een chronometer met
-dag
-datum
-maand
-24-uur (gmt)/2e tijdzonne
-uiteraard chronograaf
-kleine seconde

De andere 2 iconisch😀

Ik ook😁

Januari mag ik weer in het blauw🙂

8 likes

vandaag deze om gehad poh wat een ding alleen dat prijskaartje he🤑

25 likes

Mooi man, proficiat :partying_face:

Groetjes van zijn rode en blauwe broertjes :jp:

16 likes

Haha, heb je al zoveel ruimte gemaakt in de collectie, wacht wel af wat het gaat worden anders een pbtje :wink:

1 like

Dank je.

De rode en blauwe zijn ook prachtig, ik heb ze vol bewondering vaak langs zien komen. Ik realiseerde me niet dat de blauwe ook zo’n Olympic model was.

Jammer dat het geen Mako’s zijn, maakte ik het setje even compleet.:grinning:

1 like

Even vraagje, is er iemand hier op het forum met een Italian Albino (orginele of mod)?

albino

Heb je de groene wel eens irl gezien?
Ik vraag me af of jouw rode dezelfde grijze dial heeft als de mijne.
Ik vermoed dat de rode iets lichter is.

1 like

Dit is wel griezelig vet zeg. Wat een blinker dit ding. Met name de gouden elementen doen hem fonkelen als een sterrenhemel.

Hier wil ik wel wat horloges voor op gaan offeren.
Deze moet uit het plastic !

13 likes

ziet er goed uit, ik weet verder niet hoe nieuw het model is … maar het nieuwe modelband zou voor mij nog een extra plus zijn :+1:

1 like

blijft een mooi model :+1::+1:

2 likes

Thanks, de pie pan hoort bij mij wel in de vaste collectie.
Onlangs mijn vorige exemplaar verkocht, omdat ik deze tegenkwam die nog net iets mooier was.

2 likes

Thx.
Het is een Olympic 2020 model, ik geloof vanaf 2018 verkrijgbaar.

1 like

Speedy Tuesday! :grinning_face_with_smiling_eyes:

16 likes

7 likes

14 likes