Voor het eerst op de US1450 band.
Toffe combi
Staat super
Magnifiek ! Het duo is perfect!
Ze is werkelijk schitterend! Heb je het niet gekocht?
Echt een mooi horloge gewoon. Stiekem een beetje spijt dat ik die van mij verkocht heb
Thanks! Ik ben er ook nog steeds heel blij mee.
Genoeg mensen hier die 2 of meer keer al hetzelfde horloge weer hebben aangeschaft.
Ik zit met een paar voors en tegens
€18.400 is behoorlijk wat geld voor alleen een date functie. Voor ongeveer hetzelfde geld heb ik ook een vintage Rolex DD.
Op de grijze markt is ie goedkoper.
42mm is een tikkeltje te groot ik ben de 36mm van Rolex gewend.
Wellicht moet ik t even laten sudderen en volgend jaar kijken wat de prijs doet. De oude Aqua Terra modellen zijn voor een fractie van de prijs te krijgen dus dat zal voor dit model met het kaliber 8901 ook wel gebeuren.
Maar het blijft wringen hoor dan kijk ik op de foto’s en dan denk ik, ik doet het gewoon.
Maar daarna komt het rationele en dan denk ik nee geniet gewoon van de horloges die je al hebt.
heel mooi dat sedna rose met blauw
Op Chrono24 staan ze tussen de 13 en 16k dus dat zou de betere keus zijn i.p.v. bij de AD. Gek genoeg gaan Omegas op de grijze markt voor goedkoper weg, terwijl het voor Rolex andersom is. Althans wel voor de Aqua Terra. Voor andere modellen heb ik geen marktonderzoek gedaan😅. Wat betreft de grotere maat. Het viel inderdaad kleiner dan een Submariner en die zijn 41mm, één mm kleiner dus. Maar de AT droeg kleiner dan een Sub. Zal wel aan de lug to lug maat liggen.
Poh zoo sexy he pfff niet normaal. Echt een mooie rose goudkleur. Wat meer rood in de goudkleur t.o.v. de everrose van Rolex dat neigt toch wat meer naar het roze toe.