Helemaal eens. Ik heb wel eens een redelijke Chinese rubber band om mijn PB gelegd. Dat sloeg wel aan, dus de stap gemaakt naar een meer premium rubber band (onder Zealande gepositioneerd). Uiteindelijk droeg de Chinees beter voor minder geld…
Dankzij jou en je foto’s kijk ik ook steeds vaker naar een PO 37,5mm… Bedankt
Vooral op die grijze nato of tropic is lekker
Wat een topdingen hè?!
Zeker weten!
De liefde voor het merk is gebleven zie ik. Mooie stukken, alle drie
De Omega’s met net geen 80 jaar verschil in leeftijd (sorry voor het slechte licht, maar ik stond een beetje te turen en de verzameling te overpijnzen):
De AT werd een blauwe SMP300 Sedna en is omgezet in een witte variant
Ik kijk ook voorzichtig naar de witte Globemaster in het blauw
Mooie keuzes. Ik heb getracht een Globemaster te passen, maar hij is nergens op voorraad (niche?). Morgen ga ik bij een forumlid een Globemaster proberen, deze staat/is overigens niet te koop.
Schitterend. Is dat jouw MK40 in het blauwe deel? Kende het model niet, maar ben verliefd. Nieuw spaardoel…
Opvallend. Een paar jaar terug lag die gewoon in de vitrines hier in Gent. Maar goed, er is dan ook veel veranderd sinds 2019
Schitterend quartet! Een heel leuke Dynamic ook
Dank ! Is de mijne inderdaad. Al starend naar dit setje begon ik ook weer direct te twijfelen
. Het is echt een heel uniek horloge in een lekkere maat (mits je boomstammen van polsen hebt)