Omega Only (Deel 3)

Fijn weer een PO in de collectie

21 likes

Grazie mile!
Ik denk dat dit wel mijn mooiste wijzerplaat is. Echt een uniek ding. Ik overweeg ook om hem maar eens te servicen en de band opnieuw te laten opmaken.
Iemand een suggestie waar ik zo’n band zou kunnen laten opmaken (inclusief service zou dan helemaal mooi zijn). Ik zie dat Dik Wakker dit bv beide doet en die naam heb ik wel eens voorbij horen komen hier. Nog andere suggesties?

De prijzen voor het polijsten vind ik nog wel meevallen.
Het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik een chrono heb laten service, maar bij Dik Wakker is de vanaf prijs €475. Dat is wel heel stevig. Of is de markt zo veranderd?

1 like

Ik ook, met een schuin half weggedraaid oog… Wil het niet doen, maar.:grin:

1 like

Ik zou voor mijn Dynamic ook wel een metalen band willen hebben mocht iemand er een weten….

9 likes

23 likes

Ik blijf er naar kijken en ik blijf twijfelen of ik het mooi vind op mesh.:smirk: Soms wel en soms niet.

2 likes

Zag net dat deze weg is. Gelukkig.:grin::wink:

yip had dezelfde gedachte hoewel ik even de idee had dat je toch had toegeslagen
Gelukkig waren de foto’s niet al te goed
Zit nu even op de Breitling Premier lijn gedachte

1 like

Valt hij zo groot? Heb juist geen hele dikke polsen en dacht dat deze wat kleiner was dan een ‘normale’ Speedy…

1 like

Dit is bijna eng… Breitling premier met small seconds. De eerste van dat merk die ik serieus overweeg.:grin:

Klopt helemaal
:sweat_smile:….mits moet tenzij zijn.

1 like

20 likes

18 likes

13 likes

Het is toch echt een 42mm versie :wink:

1 like

Ja, weet ik. Die van jou wel, maar mijn :chicken: polsjes gaan dat niet trekken vandaar dat ik kijk naar de 37,5mm. :wink:

Mijn formulering was niet helemaal duidelijk :sweat_smile:

Hijs mooi :+1:

1 like

Ik heb ook maar 17cm polsjes dus vlak m niet te snel uit hoor. Succes met de jacht!

1 like

En meer heb je niet nodig :heart_eyes: Wat een perfect trio @Erik11 :raised_hands:

1 like

Tijdje geleden dat ik deze om had

15 likes

20 likes