Omega Only (Deel 3)

Misschien een goede vraag voor @pandemo? :grimacing::see_no_evil:

De 300M, alleen al omdat de SMP een HEV heeft.

1 like

Ik koos de smp. En voor bling een aqua terra.

2 likes

De witte zonder twijfel. Ik was constant bezig met het poetsen van de PCL’s… de dial was te “saai” voor me… op foto vond ik hem top maarja irl 🫣
Mij zwarte seamaster is top en draag hem elke dag met veel plezier op staal,rubber of heel soms nato…

1 like

De PCL’s op mijn aqua terra zijn ook niet bij te poetsen.:see_no_evil:

2 likes

Maar die dial is mooier. Dus die zou ik ook nemen

1 like

Echt heel tof.

Ik twijfel om mijn witte te upgraden naar de sedna gouden versie maar deze mist de rode tekst en stuk wijzer. Dat.vind ik echt zonde.

1 like

Toen ik mijn zwarte kocht… Ik wilde per se een witte, mss een grijze maar zeker geen blauwe…Tot ik de zwarte om de pols had… Die sedna is mij te saai. De rode accenten zijn gewoon leuk.

2 likes

De enige echte “Replica”

15 likes

Ja, precies. Toch gek. Ik wist echt zeker dat ik de witte wilde tot ik ze gepast had.

Hier raak ik ook nog steeds niet op uitgekeken. :drooling_face:

32 likes

Kan me goed voorstellen dat je daar niet op uitgekeken raakt😄
Is ook echt schitterend!
Voor mijn eigen pols helaas net te groot.
Als Omega deze ooit nog eens in 37mm uit zou brengen, dan zou ik hem direct halen.

1 like

Ja, dat snap ik wel. Met zijn 39mm is hij voor mij ook prima draagbaar, maar hij draagt best fors inderdaad.

1 like

15 likes

20 likes

De witte nieuw voor 4875. Heb em gepost in het leuke online aanbiedingen topic.

16 likes

Dat is voor mij idd ook een argument

Genst, ik ben op zoek naar wat meer achtergrondinformatie over een eventueel aan te schaffen Omega Speedmaster Professional Moonwatch hesalite ref. 345.0022. Ik ben er achter gekomen dat informatie op dit specifiek ref nummer gering is, maar wellicht zoek ik niet in de juiste richting, en vraag jullie middels deze vraagbaak om hulp. Het horloge is dit jaar geserviced, zou geleverd worden met de originele band, zonder toebehoren en zou omstreeks 2000 gefabriceerd zijn. Prijsstelling is om en nabij de 4800,-

Alvast bedankt :+1:

4 likes

Nog van afgelopen weekend. De SMP op (bevroren) water!

14 likes