Omega Only (Deel 3)

Heel mooi!

Maar waar komt die microverstelling ineens vandaan? Dat heeft mijn 3861 band niet. Hebben ze dat op de laatste versie van die band gezet?

1 like

Is inderdaad nieuw. Kan alleen via het kopen van een geheel nieuwe band met micro verstelling.

1 like

Nou lekker dan… :cry:

Die had ik ook wel willen hebben. Die twee microverstellingsgaatjes op die van mij zijn niet altijd voldoende. Maar om er nou een hele nieuwe band voor te kopen is ook weer zo wat.

1 like

13 likes

Same here. Vind het niet het geld waard om een nieuwe band ervoor te kopen.

1 like

Even voor mijn begrip. Heeft de band die je achteraf koopt meer micro op de verstelling dan dezelfde band die standaard op de 3861 wordt geleverd? Of lees ik verkeerd?

Zoals ik het heb begrepen is er een nieuwe band beschikbaar die nu standaard geleverd wordt op de 3861. Dit is de band met microverstelling. Als je de oude 3861 band hebt is het kopen van de nieuwe band, de enige manier om de microverstelling te krijgen. De sluiting is niet over te zetten naar de oude band.

Edit: had je vraag verkeerd gelezen. Heeft niet meer microverstelling maar is nu een snelverstelling i.p.v. reguliere Micro.

2 likes

Oud toppertje

1 like

Benoit Blanc draagt een mooie Seamaster in Glass Union

10 likes

Ja dat was mij gisteren ook opgevallen.

1 like

En toevallig dat ik die hier op hf in het online aanbiedingen topic tegen kwam. Kende het niet en zie het nu 2x in een paar dagen.

1 like

10 likes

Fijne feestdagen :christmas_tree: :santa:

21 likes

16 likes

Fijne kerst allen!:christmas_tree:

1 like

17 likes

Eindelijk om de pols, mijn NA en eerste Omega: de Seamaster 600 ref. 135.011 uit 1965
Fijne kerstdagen allemaal! :christmas_tree::champagne::clinking_glasses:

22 likes

Mooi man, ik vind je longines ook erg fraai die je de laatste dagen liet zien in wat dragen we vandaag. In vintage zijn deze merken erg aan elkaar gewaagd…

Prachtig :ok_hand:, gefeliciteerd ! :clinking_glasses:

1 like

Dank je! Ze overlappen elkaar best wel, maar toch ook weer niet. Voorlopig blijven ze allebei
Fijne kerst!

1 like