Ah ok. Ik vergelijk nu de 3861 met wat ik nieuw op de site van JLC zag staan.

Ah ok. Ik vergelijk nu de 3861 met wat ik nieuw op de site van JLC zag staan.
X-post:
De prijsverhoging per 1-feb-23 wordt zelfs al weergegeven bij Watchbase (van 8.100,- naar 8.600,-):
De hesalite van 7.100,- naar 7.500,-.
Massive price change wordt het dusâŠ
De kleine doelgroep van horlogenerds waartoe ik mijzelf en ons op dit forum reken bepaalt niet waar een merk thuishoort. Zie de status van Rolex in de markt. Dit wordt door hele andere factoren bepaald, met name marketing en beleving. Ben wel benieuwd of de positie die ze lijken te ambiĂ«ren ook echt gaan bereiken⊠In de mijn echt wereld (dus buiten de horlogevrienden) kent niemand Zenith en een enkeling JLCâŠOmega kennen ze welâŠ
Dat komt door George Clooney
Maar dat gaat denk ik voor Omega een deel van het probleem zijn, want ânormale mensenâ (die niet zoals wij echt into horloges zijn) vinden âŹ4K meestal heel heel héél veel geld voor een horloge maar wel nog tot een bepaalde mate betaalbaar. Zodra het over bedragen rond de âŹ8K gaat wordt het echter (denk ik) voor deze mensen te veel en/of onbetaalbaar.
Wie is george clooney?
Oh, die ken ik!
OkĂ© ik dacht dat je hem citeerde. Won Yip zei ooit in een interview: âWie is George Clooney?â toen hem werd gevraagd hoe George had gereageerd toen Won het duurste appartement van Amsterdam voor zân neus wegkocht.
1500euro omhoog in 18 maandenâŠwow dat is pittig veelâŠ.
Het hele programâŠsmp naar 6400, at naar 6800âŠenz enz.
Heeft er iemand meer informatie over de Aqua Terra 38mm nieuwe modellen? Ze staan al bijna 1 jaar op de website maar er staat soon available in stores.
Kijk maar es op de site van piet schilder in volendam.
Dank voor de snelle reactie maar ik vroeg om de nieuwe modellen. Gekleurde wijzerplaten.
Slaat nergens meer op, de vraag is ook helemaal niet zoveel dat de prijs zo gerechtvaardigd is. Als ze er elk jaar 5% bij zouden doen zou ik er vrede mee hebben, maar nu heb ik weinig zin nog om dit te betalen aan een Speedy.
Inflatie was natuurlijk ook niet normaal vorig jaar, plus loonstijgingen door de gestegen kosten voor levensonderhoud zorgt voor een vicieuze cirkel.
Dit is toch een nieuw model? En er was nog een groene.