Omega Only (Deel 3)

Blijft appart horloge met dat bruin.
Maar wel mooi natuurlijk.

1 like

Dank je wel Tom :smiley:

Ik snap niet dat deze lijn van Omega niet populairder is; stoer uiterlijk, praktisch en handige functies ook voor dagelijks gebruik… en een leuk verhaal erbij :nerd_face:

Dat bruin lijkt me mooi op seamaster diver.

1 like

Ik vind het een waanzinnig mooi ding, het probleem voor veel kan zijn is dat het digitaal EN analoog is…

1 like

Zou kunnen… maar het stoort totaal niet. Het biedt alleen maar meer mogelijkheden. Tijd lees ik af op het analoge. De “bruine” kleur noemt me Hematite… de kleur van maanstof :mask:

1 like

Lifehack voor iedereen die bij zijn Omega horloge nog een typische horlogedoos uit de jaren ‘90/‘00 heeft waarvan de rode of blauwe ‘fluwelen’ buitenzijde langzaam vergaat en afgeeft als een malle: Je kan de stof fixeren met haarspray :grin:

Niet te zuinig sprayen, doos goed laten drogen maar het werkt! De haarspray is transparant en mat, je ziet er niks van.
De duurtest zal uitwijzen hoe lang het houdt :crossed_fingers:t2:

8 likes

19 likes

In z’n natuurlijke habitat in de haven van Rotterdam

13 likes

7 likes

Mooi horloge. Wel knap dat je ongeveer niks scherp op de foto hebt gekregen :rofl:

3 likes

Haha Burnn!!!

2 likes

De 2254 wint het in mijn ogen qua ontwerp van de huidige modellen, die zijn helaas groter, dikker en zwaarder geworden. Kan niet wachten totdat Omega weer teruggaat naar de specs van dit mooie exemplaar. Op staal voldoet nu enkel de Speedmaster hier sinds de vernieuwde band weer aan.

De band van de Seamaster kan eenvoudigweg minder lomp gemaakt worden, alleen qua dikte zal lastig worden vanwege het automatische co-axial uurwerk. Die externe helium escape valve mogen ze ook bij meer modellen weglaten. Alleen jammer van die prijsstrategie in een poging het merk op een hoger niveau te plaatsen, waarmee ze klanten zullen kwijtraken die daar niet in meegaan.

1 like

Haha ja na eerst een wat gênante flits in gezelschap te hebben gemaakt zonder gewenst effect, heb ik het hier maar bij gelaten :grimacing:

1 like

Non wave SMPc

15 likes

De US1171 gemonteerd.

18 likes

Heel fraai die seamaster!

1 like

Trots en blij dat ik weer mee mag doen in Omega Only. Nieuwe aanwinst:

23 likes

Niet gek

1 like

31 likes