Omega Only (Deel 3)

17 likes

25 likes

Goedenavond iedereen.
Heeft er iemand nieuws over de nieuwe 38mm Aqua Terra modellen. 5 nieuwe modellen met gekleurde wijzerplaten zijn circa 1 jaar geleden geïntroduceerd maar zijn nog niet verschenen bij de grote/bekende juweliers zoals S&C, Gassan en René Kahle.

Weet iemand meer? Waarom is er een vertraging? Problemen met productie, doet Omega dit bewust om modellen te hypen?

Vraag is hier ook al door een ander HF’er gesteld;

Juiste antwoord is nog door niemand gegeven maar dat zal ook niet echt publiekelijk worden gemaakt door Omega als het door productie problemen komt. Een hype zie ik niet als waarschijnlijk voor zo’n model.

Ik heb ze niet gemist eerlijk gezegd.

2 likes

Ik kan me herinneren dat ze bij s&c lieten vallen dat omega wel productie problemen had toen ik er voor mijn smp was, , dat ging ook o.a. over de groene smp, maar ook andere, vooral de at. Maar ik heb daar niet specifiek op door gevraagd. Ik zou denken dat er iets wel mee aan de hand is, je ziet ze ook niet in het wild of online bij mensen om de pols toch?

Klopt. Nergens verkrijgbaar. Ook niet op C24.
Nog even wachten dus.

Iemand een idee wat een normale marktconforme prijs zou zijn voor een gedragen speedy pro 1861 stalen band met 3 traps microverstel sluiting?

Geen idee. Heb wel gelezen dat ze vanaf april geleverd gaan worden. Echter weet ik de bron niet meer dus neem het met een korreltje zout.

Nee geen Speedmaster, ook geen Seamaster op staal maar gewoon deze en die vind ik nog steeds heel mooi :smiley:

22 likes

Heel cool

16 likes

Hebben :star_struck:

1 like

Lol, ik weet nog wel een AD waar ze hem voor weinig hebben :wink:

Dan zou mijn zwarte seamaster of mijn Pelagos FXD er eerst uit moeten :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Allebei eruit, dan die Seamaster zoals die van mij en dan hou je misschien nog iets extra’s over voor een ander horloge :stuck_out_tongue:

Breng me niet op slechte gedachten :joy:

1 like

Timco? :smiley:

Nee dat is iemand anders, ik ben gewoon Ferry :wink:

Of bedoel je de voordeelmarkt, denk niet dat die daar verkocht wordt :grin: