Omega Only (Deel 3)

De 45mm…

Dat is de 45,5 mm variant.

@Spoon1 was me al voor zie ik😅

1 like

23 likes

14 likes

Ik vermoed de US 1450? Staat een stuk beter dan de bulky OEM bracelet.

1 like

Bijna goed, het is de US1171.

1 like

De band is inderdaad doffer dan het gepolijste deel van de kast maar komt aardig overeen met het geborstelde deel. Heb er zelf geen probleem mee overigens. Er zit helaas geen on the fly adjust op nee.

1 like

Tijd dat het zomer is! :grinning_face_with_smiling_eyes:

25 likes

27 likes

Blijft een fotogeniek model!! En topwhiskys!!

2 likes

Ay caramba, die Ardbeg is nog indrukwekkender dan de Omega, yummiieyummie

1 like

Die band staat het horloge goed!:ok_hand:

Blijft een mooie Omega!

1 like

Dank, ik vind het ook een gave combi! Mensen kijken direct wel meer naar je pols merk ik, met zo’n rode band :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik kan dat beamen met mijn nieuwe oranje band. Nu zijn we beide klaar voor de zomer :sunglasses:

1 like

18 likes

@illewoare genieten dit!:orange_heart: Heb jij je Omega ook om?:star_struck:

20 likes

Schitterend stuk! Soms denk ik ook wel eens aan een Ploprof, maar ik heb er de polsen niet voor vrees ik. Wat is jouw polsomtrek? Op de oranje strap spat hij van je pols af alleszins :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb mijn PO terug binnengegeven bij de horlogemaker voor een nieuw saffier. De AR coating is teveel bekrast en het stak mijn ogen uit. Binnenkort weer zo goe als nieuw!

3 likes

Dank🙏 ook onwijs blij mee!

Heb het net even opgemeten voor jou en ik zit tussen de 19,5 en 20 cm.

Dat klopt idd! Ben zo blij met deze keuze,:orange_heart:uiteindelijk heeft @MannetjeMar mij over de streep getrokken :sweat_smile:

Ik zou me hier ook aan storen! Mooi om te horen dat hij straks weer zo goed als nieuw is, blijft een topper! Zie je foto’s wel weer verschijnen van de P.O op rode band❤️

3 likes

Zo leer je ook eens wat bij over jezelf he :wink:.

Zoals ik dacht… met mijn 17cm polsen schiet ik wat tekort denk ik, als ik je foto zie. Maar hij staat je goed! Keuze genoeg gelukkig als het over Omega duikers gaat :+1:

Vanaf als hij terug binnen is, passeer ik hier weer met een wristshot! :muscle:

2 likes