Schitterend stuk! Soms denk ik ook wel eens aan een Ploprof, maar ik heb er de polsen niet voor vrees ik. Wat is jouw polsomtrek? Op de oranje strap spat hij van je pols af alleszins
Ik heb mijn PO terug binnengegeven bij de horlogemaker voor een nieuw saffier. De AR coating is teveel bekrast en het stak mijn ogen uit. Binnenkort weer zo goe als nieuw!
Heb het net even opgemeten voor jou en ik zit tussen de 19,5 en 20 cm.
Dat klopt idd! Ben zo blij met deze keuze,uiteindelijk heeft @MannetjeMar mij over de streep getrokken
Ik zou me hier ook aan storen! Mooi om te horen dat hij straks weer zo goed als nieuw is, blijft een topper! Zie je foto’s wel weer verschijnen van de P.O op rode band❤️
Zoals ik dacht… met mijn 17cm polsen schiet ik wat tekort denk ik, als ik je foto zie. Maar hij staat je goed! Keuze genoeg gelukkig als het over Omega duikers gaat
Vanaf als hij terug binnen is, passeer ik hier weer met een wristshot!
Nou idd! Had altijd wel een idee wat voor omtrek ik heb maar nog nooit zo secuur opgemeten😄 waar zo’n forum toch wel niet goed voor is👍
@MannetjeMar heeft ook zo’n polsomtrek volgens mij dus je kunt het altijd eens proberen maar eerlijk is eerlijk het blijft wel een bruut apparaat om de pols. Het is geen mouw schuiver😅
Dank je wel! Ik hoorde het ook afgelopen zaterdag van Andre. Zijn woorden waren bij zo’n grote jongen staat zo’n klok echt top! Bijna 2meter en bijna 100 kg…
Idd! Vind het echt een schitterend merk, vooral de afwerking vind ik bijzonder goed👌
Dit kan ik idd beamen. Rubber maakt het horloge wat grover ogen in mijn ogen. Draagcomfort is echt subliem. Veel meer grip op en om de pols👌
Gewoon keertje eentje passen, dan merk je direct of je er een klik mee hebt of niet. Ik was meteen verkocht, @MannetjeMar kan mijn reactie nog goed heugen denk ik😅
Het voordeel van die dubbelzijdige AR coating is natuurlijk dat het lijkt alsof er geen glas in zit, maar dat er in de loop van tijd krassen zichtbaar worden op die buitenste laag blijft toch wel een nadeel. Daar moet Omega toch wat op verzinnen. Breitling schijnt dat beter te doen middels een hardere AR coating aan de buitenzijde.
Dat is inderdaad het nadeel… meestal probeer ik die externe AR coatings wat te mijden, maar soms moet je het erbij nemen. Bij mijn PO lijkt het alsof de vorige eigenaar het wat te hard gepoetst heeft. Ik hoop dat de nieuwe tegen een stootje kan
Ik moet eerlijk zeggen dat die externe coating wel meevalt in mijn ervaring. Heb een Seamaster die ik al meer dan een jaar dagelijks draag en daar is nog niets aan te bespeuren.
Al een paar keer een “oei” momentje gehad als ik ergens tegenaan tik maar nog niks aan de coating te zien
Eens. Ik heb deze nu zes jaar en daar is nog geen enkel krasje op te zien. Nu moet ik bekennen dat ik er ook geen muurtjes mee heb gestuct, maar ik ben er zeker ook niet voorzichtig mee geweest.
Goed te horen dat het wel meevalt. Wie weet heeft de vorige eigenaar de coating er proberen af te wrijven… Geen idee hoe het komt, maar het ziet er niet fris uit momenteel. Binnen een paar weken zou ik hem zeker terug moeten hebben, als het saffier snel geleverd wordt