Ziet er mooi uit.
Deze heb ik ook.
Ook in 42 en ik heb de stalen band eraf gehaald en dezelfde rubberen band gemonteerd.
Is dit een 2500D?
Mika
Ziet er mooi uit.
Deze heb ik ook.
Ook in 42 en ik heb de stalen band eraf gehaald en dezelfde rubberen band gemonteerd.
Is dit een 2500D?
Mika
Hoi Mika, dit is een 2500c uit 2007, bijna in nieuwstaat.
Ja is nog te koop. Nog steeds geen advertentie aangemaakt . Stuur maar PB voor interesse
Gekke vraag, is er iemand in de omgeving Utrecht die een Railmaster bezit en die mij die Railmaster eens zou willen laten passen?
NA toegekomen vandaag
Heb dit jaar mijn Speedmaster reduced en mijn Grand Seiko verkocht dus er moest iets in de plaats komen natuurlijk
Verschillende merken en modellen trokken mijn aandacht doorheen het jaar maar eentje kwam steeds terug: de Seamaster.
Formaat schrikte mij wat af maar uiteindelijk zit dat voor een stuk ook gewoon in je hoofd en een horloge ziet er qua formaat ook plots helemaal anders uit als je in de spiegel kijkt…
Dus… knoop doorgehakt en bestelling geplaatst. Eerste “luxehorloge” dat ik nieuw koop.
Zoals gezegd vandaag dus toegekomen, de band was al op maat afgesteld door de persoon bij wie ik deze kocht maar toch nog net iets te groot dus een klein schakeltje nog zelf vantussen gehaald.
Kwaliteit werd wel snel duidelijk, band steekt als een tank in mekaar met haarfijne precisie.
Foto’s
Oh boy…
en hier dan een foto in de spiegel, geeft een accurater beeld qua formaat om de pols…
Happy camper…
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Dat je er maar van mag genieten😀
Veel draag plezier met je NA. Het is een geweldig horloge en de maat staat prima op je pols.
Probeer (Peter) van Baal Nijmegen eens. www.eugenevanbaal.nl
Mijn broer is via William Wien watches aan een AT 41 gekomen.
Bedankt mannen
Eindelijk weer een omega zoveel beter dan de rest van wat ik heb gehad
Binnen kort effe zijn eerste polijst beurt bij omega en hij kan er weer tegen aan
Gelukkig toch de Seamaster gekocht !
Schitterend
Ja vet hé
Ja heel VET!!