Omega Only (Deel 3)

De beste wensen voor 2022 met Rising Sun Speedy :jp:

16 likes

Beste wensen!

11 likes

:slightly_smiling_face:

19 likes

18 likes

15 likes

Mooi ! 38,5 mm denk ik ?Ben zelf ook op zoek naar dit model… waar heb je m gekocht als ik vragen mag

De drie musketiers :sweat_smile:

13 likes

Omega Regatta. 16 jaar oud en niet 1 haarkrasje !

22 likes

Nooit gedragen?

1 like

Heel heel weinig.
De vorige eigenaar had m voornamelijk in z’n verzameling liggen en ik heb m ook niet veel gedragen. T is niet echt mijn soort Omega. Vandaar in het blauw.

Denk alleen dat als die nog nooit een service beurt heeft gehad in die 16 jaar 100% werking iets te optimistisch is.

Hij loopt als een zonnetje. Ik kan helaas niet zeggen of ie een beurt heeft gehad.
Maar wat wil je, een geservicede onder de krassen of 1 die er als nieuw uitziet waar je misschien binnen een paar jaar een beurtje moet geven?
Maar voor nu loopt ie prima.

Prijs lijkt mij niet onaardig voor een liefhebber zelfs met een directe service van ca 750 maar pin me er niet op vast.

Ik heb het nog even nagevraagd maar er is in het verleden wel service verricht. De vorige eigenaar had er alleen geen papieren meer van. Ik heb dus ook geen idee of het bij de Omega is gedaan of niet.
Maar nogmaals hij loopt goed.

Ik heb ze voorbij zien komen voor dik €4000. Dus ik denk dat ik een mooie prijs heb inderdaad.

1 like

Deze mooie Omega staat te koop in het blauwe gedeelte. Wil hen graag binnen HF houden maar er is nog niet veel interesse helaas.

4 likes

27 likes

Even gepast bij @DKremer, errug leuk:

17 likes

Zeker :grin:gaat nooit meer weg :ok_hand:

Deze Speed ​​is magnifiek!

1 like

16 likes