ik heb deze Omega Seamaster Quartz met referentie 196.0241 uit de jaren 80 gekregen. Na een batterij wissel liep het 1420 quartz uurwerk weer. Ik zit alleen met de pushpins, graag zou ik hiervoor nieuwe willen hebben. Iemand enig idee hoe ik hieraan kan komen. Dit zijn geen pushpins zoals ik ze ken. Aan de zijkant van de kast gaan ze erin en dan blijven ze zitten.
Hier is de kogel door de kerk dat er een speedy gaat komen. Het wordt een 3861 hesalite
Ik twijfel nog om een scherp geprijsde van een gerenommeerde Chrono24 dealer te kopen of dat ik voor de ervaring bij een AD ga. Nog tips voor AD’s in de randstad?
Je zult precies de goede moeten vinden met de juiste lengte en nog belangrijker de juiste dikte anders klemmen ze niet of krijg je ze er niet goed in.
Ik zou even bij Omega op de site kijken of er een servicecentrum bij je in de buurt zit en die vragen om een paar originele pennen te plaatsen.
Ohja van Willegen, wist niet dat zij Omega AD waren. Thnx, benieuwd of zij nog iets kunnen tov de Chrono24 prijzen.
Hoe vindt de registratie van Omega’s plaats? Voor mij is het belangrijk dat het een 2022 exemplaar gaat worden aangezien wij onze zoon dit jaar verwachten. Deze hoop ik op ten duur aan hem te kunnen geven. Op Chrono24 zie ik veel bouwjaar 2021 staan. Staat dit dan ook in de papieren genoemd (buiten de garantiekaart om)? Anders moet ik nog even geduld hebben denk ik.