C24 refereert aan de datum op de garantiekaart, er is geen papier behalve de EOA ,(zit er niet standaard bij) die de productie datum verteld als ik het goed heb. Denk wel dat als je nog even moet wachten maar het blijft een gok of het exemplaar niet eerder is geproduceerd.
Het is misschien ook prima lijkt me als de datum op de garantie kaart de geboortedatum is.
Ja uiteindelijk is dat het belangrijkst. Maar als er overal 2021 staat is het ook weer zo wat. Dan wacht ik liever nog even, al hoewel er wel gesproken wordt over prijsverhogingen.
Zijn negatieve punten hebben weinig raakvlakken met hoe ik horloges gebruik.
Punt 1: Hij kan het horloge niet aflezen zonder bril (Worldtimer functie). Wel erg persoonlijk natuurlijk…
Punt 2: Hij kan het horloge niet precies op tijd zetten omdat er geen minute track is, maar voor de exacte tijd zou ik toch op een telefoon kijken.
Ik heb ook een pols van 17 cm. Helaas niet gepast maar wel live in de vitrine van dichtbij bekeken. Ik schatte hem toen zeker te groot in voor mij. Zegt niet heel veel maar hij was wel echt een stuk groter dan ik dacht.
Je zult toch moeten passen om het echt zeker te weten. Het is een prachtig kunstwerkje vind ik.
Als ik hem ergens in de vitrine zie ga ik hem zeker passen, 43,5mm klinkt erg groot. Als ik kijk naar 50mm lug to lug dan is dat hetzelfde als mijn Khaki Navy Scuba en die kan ik prima hebben…
Jammer dat ik ze zo weinig zie, het lijkt me een super mooie plaat.
@YY77 het blijft lastig met die maten. Ze zouden eens shots moeten maken op afstand, wristshots vertekenen altijd enorm!
Dat is deze. Heb hem bij Saffier gepast.
Erg mooie afwerking maar ik vond hem in vergelijking met mijn 43.5mm Planet Ocean wat aan de grote kant dragen.
Deze kost 9.000,- list, maar is tussen 7.500,- en 8.000,- te vinden op chrono. Ligt eraan of je voor staal of rubber kiest. Dat is wel iets goedkoper dan een Y-M!