Omega Only (Deel 3)

1 like

Goede keuze, de Seamaster 300m. Het is een relatief groot horloge maar daarmee wel letterlijk en figuurlijk een “dijk van een horloge”. :muscle:
Ik heb de Seamaster eerst op rubber gehad en nu op staal. Ik moet zeggen dat hij op rubber ook erg goed beviel! Die doet niet onder voor staal. Dus zeker als het rubber je trekt zou ik niet perse voor staal gaan, alleen maar voor een betere restwaarde. Wat @willemC ook al zegt, de Seamaster verkoop je uiteindelijk toch wel.

2 likes

De Seamaster op

is wel een “gewichtig” horloge. Daarom die van mij weg gedaan. Zou zeker even passen voor aankoop.

1 like

Niet overwogen hem op rubber te zetten? Dat maakt het meteen een ander horloge en zit echt comfortabel.

1 like

Daarmee draagt hij ook kleiner vind ik.

1 like

Ja dat wel maar ik wil wel de keuze hebben tussen staal én rubber. Niet alleen rubber :wink: Verder een prachtig horloge hoor, wilde hem eigenlijk ook niet weg doen.

1 like

20 likes

Toevallig net m’n mesh band binnen gekregen,
Ik vind hem echt heel mooi staan.

Daarnaast hoef ik me niet meer zo druk maken met typen wat ik toch wel deed met de originele bracelet.

13 likes

Leuke variatie! Toevallig zag ik van de week dat Omega ook een stalen versie heeft uitgebracht van de eerder uitgegeven titanium band van de JAMES BOND NO TIME TO DIE Seamaster.

2 likes

11 likes

Ja ik hou van mesh😁 hij is ook heerlijk licht. Voelt al meteen veel relaxter om m’n pols.

Ik vind die van omega trouwens wel erg dik bij de sluiting. Raar dat ze dat zo gemaakt hebben

1 like

:yum::yum::yum:

10 likes

Zag deze net voorbij komen bij Bruce williams. Leuk kanaal btw

Ook een pareltje hoor. Man man man veel teveel mooie horloges.

3 likes

19 likes

13 likes

Beetje laat misschien, maar de AD’S dragen vrij groot. 38mm kan fors zijn voor een dame dus zeker even laten passen!

Blijft toch vreemd hoe de gedachten en tevredenheidsfactor van de mens loopt. Was al een tijd heel tevreden met de Speedmaster Reduced en de Seamaster 120. En toen kreeg ik er wat nieuws bij wat ik nu al een week constant draag. Normaal wissel in gedurende de week tussen de twee bovenstaande Omega’s maar dat gaat dus nu niet meer. Vandaag gekozen voor deze, volgende week krijgt ook de Seamaster weer aandacht!

14 likes

Was geen omega wat je er bij kreeg!?

Weet niet of iedereen dit al heeft gezien, maar de prijzen zijn inmiddels verhoogd in NL, +500 euro voor een sapphire crystal speedmaster professional moonwatch (7600 vs 7100 euro)

2 likes

21 likes