Omega Only (Deel 3)

11 likes

19 likes

Blijft een topper! En nog een tip voor de slimme kopers, de witte stalen Ploprof is discontinued maar is nieuw nog wel eens te krijgen in Japan.

Gegarandeerde stijger de komende jaren. Thank me later :wink:

Hier de mijne :grin:

9 likes

Dat is zeker een goedkope. Maar met dit formaat denk ik niet dat het zomaar x2 of x3 gaat.

Nu twee dagen om de pols gehad en kan je melden het is zeker een topper! Ben nog steeds aan het genieten🥰

Ik zal mij er is in gaan verdiepen. Bedankt voor je tip✌️

Prachtig!! :switzerland::fire:

2 likes

16 likes

Nieuw bandje binnen.:heart_eyes:

17 likes

De zwarte wijzerplaat is nu al 2x in een jaar tijd, ik weet zeker dat de witte de komende jaren gaat volgen.

1 like

17 likes

Hier ook maar even spammen dan.
Mijn jongste aanwinst. #bigSmile

17 likes

14 likes

Een beetje late aanvulling op @Paraflex en @Aad_A: hier een met de grijze - ik meen ruthenium - wijzerplaat.

18 likes

Prachtig!

1 like

Kunt t prijsverschil bekijken. Aan de hand daarvan eens in verkoophoek kijken, daar had @willemC pas de stalen band in de verkoop

Of proberen als je de stalen variant neemt of je een rubberen band inbegrepen kan krijgen.

2 likes

Dat valt ook te proberen

Gewoon op rubber kopen als je staal niet mooi vindt.

Die sm300 verkoopt net zo snel op rubber als je hem weg wil doen. Krijg je minder voor, maar kost je ook minder dus.

3 likes

Ik heb hem op staal en vind de stalen band erg mooi. Micro adjust is heel erg fijn.

Eerste dag moest ik echt wennen aan hoe scherp hij was. En had ik zelfs twijfels of ik het juiste had gedaan. Deed soms zelfs pijn.

Geen idee hoe het kan maar na dag 1 zat hij opeens als gegoten en vind ik hem heerlijk dragen.

Ik zou dan ook op staal kopen en goed onderhandelen over een rubberen band erbij.
Daar zijn vast wel mogelijkheden voor.

Maar als je zeker weet dat je hem nooit op staal zal dragen dan is het natuurlijk ook gewoon zonde en kan je beter gewoon voor rubber gaan.
Zoals gezegd zal je hem dan ook gewoon ooit goed kunnen verkopen.

1 like

Ook nooit fan geweest van de stalen band tot ik effectief bij een AD ging passen en de verkoper er eentje om de pols had… Irl (en om de pols van iemand anders) zien dingen er soms compleet anders uit.

Was zo overtuigd om op rubber te kopen dat ik zelfs al een uncle seiko 1450 besteld had om op toch eens op staal te kunnen dragen maar die ligt nog steeds in de schuif (komt er binnenkort wel eens op ter afwisseling)

Kan ook bevestigen dat de band comfortabel draagt, is wel zwaar maar went heel snel.

Mijn advies zou zijn om zeker eens irl te gaan passen en ook eens in de spiegel te kijken bij de AD (geeft ook al een compleet ander beeld) of even vragen aan de verkoper of hij hem even om de pols wil doen zodat je er een beter zicht op hebt

1 like

Soon flipper B

9 likes