ik wil er ook een
Heel stoer horloge. Tof die ‘duidelijke’ minutenwijzer. Wat is eigenlijk de functie van dat oranje pijpje?
Dat zijn in ieder geval geen moeilijke horloges om te verkopen.
Weet iemand de ltl maat van 42mm planet ocean?
43.5 zou ongeveer 49 zijn. 39.5 ongeveer 45.
Dus de 42 dan waarschijnlijk 47
Als je de orange knop indrukt dan kun je de bezel verstellen in beide richtingen, laat je de knop los dat zit de bezel vast. Ideaal om je duiktijd bij te houden en laat ik nou net een duiker zijn👌
Ik ben benieuwd, eerst maar eens afwachten tot mijn trustlevel mij toestaat het blauwe deel te bevuilen. En onderzoeken wat zij waard is. Maar misschien blijft ze wel, als ze zich een beetje gedraagd .
Dit horloge gaat niet in de verkoop! Ga heerlijk genieten van dit unieke exemplaar
Nee nee, ik reageerde ook op @PaulRush hoor, met zijn Seamaster 300m. Aha tof die functie van de oranje knop. Had ik niet verwacht.
48mm lug to lug op de 42mm 8500 als ik het me juist herinner. Mocht ik er morgen aan denken, zal ik hem opmeten.
Bedankt alvast
Echt een hele mooie dial. Ik vind de gewone Speedy altijd maar een beetje saai
Maar dit maakt wel alles goed.
Ik bevestig: 42mm 8500 = 48mm lug to lug!
Dank u
Deze badboy kreeg ik vorige maand in mijn bezit, ik vind het met 38mm echter wat te klein… Nog even wachten op trustlevel 2 tot ik hem in het blauwe gedeelte mag plaatsen… Maar hij blijft fantastisch!
Wow, ik heb de 41mm en denk weleens dat die misschien te groot is.