Omega Only (Deel 3)

6 likes

Deze maar eens aangeslingerd. Eens kijken hoe die loopt en maar eens een bandje uitzoeken. Iemand nog goede ideeen voor een mooie band?

3 likes

1 like

En morgen komt mijn “precious” terug . 2½ maand heb er op moeten wachten! Geen kerst, geen oud op nieuw met mij meest geliefde grail watch :sob:
Gellukkig vandaag een mail van Omega dat MIJN MOONWATCH! helemaal gerepareerd is.
Dus nu een Fotootje van mijn andere Omega ook al een Icoon! De G.Genta constellation deze is voor mij ook heel bijzonder. Ik heb nl deze connie zelf gereviseerde.
Dag datum verspringt nu om 00.00 uur tevens de wijzerplaat voorzichtig schoon gemaakt. Ben er erg tevreden mee :bangbang::bangbang:

Oeps eentje is erbij geslopen stoute seikomatic

6 likes

Speedmaster Racing

12 likes

Goed weekend!

25 likes

9 likes

7 likes

12 likes

Supermooie!

1 like

9 likes

8 likes

7 likes

Is dit de 43.5 mm? Wat is de ltl maat als ik mag vragen?

Onze relatie heeft het zwaar met alle aandacht die ik geef aan al dat jonge, frisse spul dat de laatste tijd ingetrokken is. Een scheiding is nakende. Vandaag mag ze toch nog even aan mijn arm:

10 likes

Teveel in de box, wordt ook weer eens tijd voor de Omega :smiley:

12 likes

43,5 inderdaad, dacht 49 mm lug to lug.

1 like

Dat valt reuze mee dan. Ik hoorde hier iemand zeggen dat hij de 43.5 gehad heeft, te grof vond, en nu over naar de 39.5mm die geweldig draagd

Het is wel een behoorlijk horloge qua gewicht en hoogte. De 45,5 chrono heb ik ook gehad en die was me na een poosje dragen te grof, deze bevalt me prima. Het is echt een horloge om eerst eens goed te gaan passen…

1 like

Hoe groot is jou pols en is deze plat of rond?