Omega Only (Deel 3)

De Tokyo :jp: Seamaster weer eens op rubber gezet

17 likes

17 likes

Je heb nog zeer scherp zicht dus :wink:
Wel jammer dat er niet echt vlot gehandeld werd. Maar waarom niet simpelweg een nieuwe wijzerplaat erin of een vervanger? Het blijft een prachtig horloge :+1:

Gelijk mijn horloge gecheckt.:sweat_smile:

8 likes

Ja ik zit ook al die 120 streepjes te controleren. :face_with_monocle: Daarna de golfjes tellen. :laughing:

Zonder dollen, jammer dat het horloge een imperfectie heeft. Maar ik ben bang dat als je gaat zoeken je bijna altijd wel ‘iets’ gaat vinden. Zeker als je gaat zoeken met kunstlicht en een loupe. :v:

8 likes

6 likes

Voor het geld moet het inderdaad 100% naar het zin zijn, ongeacht de perceptie wat imperfectie is. Fijn dat je het horloge kunt retourneren en tuurlijk gewoon voor die Seamaster gaan, volgende keer gewoon een loep mee naar de winkel!

Maar ik ben het eens wat betreft de service / aftersales van de winkel. Wij belden vorige maand naar de desbetreffende winkel voor de nieuwe Longines Spirit 37mm. “Ja die hebben we hoor.” Goed, wij de volgende dag met frisse tegenzin naar Amsterdam. “De Spirit in 37mm, nee die hebben we niet op voorraad, dat moet dan verkeerd zijn doorgegeven. Ja bestellen kan wel, ik ga u volgende week bellen voor de details.” Nooit meer wat gehoord. Dus naast Nee verkopen voor Rolex, gaan ze nu ook geen Longines Spirit verkopen. Maar goed, ik zal wel gek zijn…

1 like

Mijn nieuwe liefde !

16 likes

Lang leve de eenvoud van de Moonwatch
:black_heart: :white_heart:

17 likes

12 likes

10 likes

Fijne paasdagen! :rabbit: :hatched_chick:

14 likes

15 likes

19 likes