Omega Only (Deel 3)

vooraf opgemaakte tekst met 4 spaties laten inspringen

10 likes

De “Peter Blake” Seamaster is een bandjes- en lume-monster.

27 likes

19 likes

19 likes

De mooiste Planet Ocean ooit als je het mij vraagt! Wel jammer van de lompe end links op de eerste generatie PO

1 like

Thanks!
Ben er ook heel blij mee, deze LE heeft nog het 2500 kaliber en is dus niet zo dik als zijn opvolger, zeker voor mijn pols een zegen!
Het mooist vind ik echter de kleurstelling, het rode schrift en die inkzwarte dial gaan heel mooi samen, met als kers op de taart die AR coating. Je je kijkt er altijd zo in alsof er helemaal geen glas voor zit!

(Zit er echter toch over te denken of het niet beter zou zijn om hem te verkopen en iets te kopen dat ik echt dagelijks durf te dragen. Het is toch een aardig zeldzaam horloge en ik vind het dan ook zonde om hem mogelijk te beschadigen, zowel voor mezelf als ook voor de waarde. Soms denk ik aan verkopen, dan werp ik er een blik op en hups, ik heb me weer bedacht :wink: )

2 likes

Bonus foto:

19 likes

Gewoon dragen dat ding, daar is ‘ie voor gemaakt!:wink:

1 like

Prachtig. Is het een print of heeft het deels ook een mooi reliëf? Lijkt op sommige plaatjes wat ‘vlak’ dit horloge.

Het heeft een heel fijn reliëf, maar dan heel subtiel. Doordat de plaat van zilver is krijgt het ook een bijzonder kleur.

9 likes

HALLOO!!! Sinds gister mag ik mij dus ook bij deze club aansluiten :grin: (natuurlijk gluur ik al een tijd langer mee op de achtergrond)

24 likes

Welkom bij de club met je geweldige Seamaster, hierbij mijn bijdrage uit de 50’s😄

11 likes

Blij met de nieuwe band van The Strap Tailor :sunglasses:

27 likes

12 likes

17 likes

12 likes

Lekker in de zon :sun_with_face:

27 likes

Crosspost voor de Omega liefhebbers

17 likes