Perfecte combinatie🍾
Thx, klopt.
Dit is de blauwe witte Tokyo 2020 Seamaster
Is ook heel mooi! Verdient een mooie foto in het daglicht
Ja prachtig! Geweldige keuze!
Schitterend horloge, het is dat ik geen dress watches draag
Veel draagplezier
Heb je dan zelf wel ervaring met bv een recente Rolex Submariner, om te vergelijken met deze huidige generatie Seamaster?
Ik ben gek van beide merken, maar snap niet hoe je teleurgesteld kunt zijn in een Rolex, tenzij het een afgetrapt oud hok is.
Normaliter zijn het zeer degelijke horloges die minstens een leven lang meegaan.
Ik denk dat hij bedoelt dat hij teleurgesteld is in het feit dat Rolex niet vernieuwend en innovatief is.
Rolex horloges van nu, zijn uiterlijk weinig anders dan Rolex horloges van -laten we zeggen- 50 jaar geleden die mijn opa droeg. Om de zoveel jaar krijgt een Rolex een faceliftje zodat deze weer een paar jaar door kan. Maar echt nieuwe modellen … ho maar en daar is Omega dan toch echt veel beter in. Technisch staan ze beiden op hoog niveau hoewel Omega op dit moment toch meer het merk van de innovatie is als het om uurwerken gaat.
Enerzijds mee eens. Anderzijds weet ik nu al dat zodra Omega in 2024 een nieuwe generatie SMP300m uitbrengt mijn huidige horloge direct gedateerd aandoet. Dat heb je bij Rolex niet zo snel.
Los van het feit dat je bij Omega gewoon gigantisch veel waar voor je geld krijgt.
Super fraai model. Zag hem al eens voorbijkomen, maar wist niet dat hij al werd geleverd. Veel plezier er mee!
Kleinste Omega.
Ik denk dat dit het kleinste model is dat Omega heeft gemaakt. Dames, uiteraard en met een calibre 440 backwinder van 13,5 mm. Om de symmetrie van de kast niet te doorbreken, en voor het formaat zit de kroon aan de achterkant. Voorzien van fluwelen bandje met een ieniemienie gespje, met Omega logo. Ter vergelijking nog een shot met een normaal model duikertje van tegenwoordig.