Omega Only (Deel 4)

Hey die band hoort toch niet bij deze Seamaster?

Die ene gauw weer teruggeven aan mijn echtgenote.

9 likes

Dat klopt, op de james bond versies na. Mesh bracelet is te koop op Omega website. Zorg ervoor dat je de 20mm versie selecteerd voor de seamaster

https://www.omegawatches.com/en-us/omega-two-piece-strap-stainless-steel-mesh-bracelet-020stz015679w

2 likes

Ik heb me toen als souvenir een mooie nato gekocht.
Werd er zeer hartelijk ontvangen. Ook al kwam ik niet voor de duurste horloge.

4 likes

Wat heb ik de Railmaster gemist, blij om hem weer op te winden en lekker op tijd te zetten :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Mooie Omega geërfd van mijn grootvader. Waar zou ik best een lederen bandje en een crown bestellen? :slightly_smiling_face:
Kan ze misschien best ook even binnen brengen bij een juwelier voor service.

Bedankt!

3 likes

12 likes

Vandaag mijn favoriet omgedaan, velen van jullie hebben de vakantie er alweer opzitten en die van mij is net vandaag begonnen🏖 Lekker genieten van deze schoonheid op mijn 1e vakantie dag❤️

Lumeshot van de Ploprof :sunglasses::point_down:

19 likes

Sorry voor de spam maar wat geniet ik hiervan als ik dit om mijn pols heb🥰

17 likes

Ik een poster.:grin:

1 like

Echt, die stalen band beurt het horloge zo op.:+1:

1 like

Klopt! Ik werd ook zeer hartelijk ontvangen. Ik vertelde mijn naam en dat ik al mail contant had gehad. Ze wisten gelijk wie ik was, mocht gaan zitten en haalden de clasp tevoorschijn die ik had laten reserveren. Ze lieten het artikelnummer zien zodat ik kon zien dat het om het juiste artikel ging en gingen de vernieuwde clasp direct installeren.

Van de week ga ik nog even in de boutique kijken in Interlaken. Kijken of ze leuke goodies te koop hebben.

3 likes

Ja! Is daardoor echt mijn favoriete horloge geworden. Wint gewoon van de Seamaster :scream:

1 like

Interlaken is mooi! Als je tijd hebt, neem de kabelbaan omhoog. Kost je wat, maar het uitzicht is top!

Edit: het is natuurlijk ‘het’ uitzicht :sweat_smile:

1 like

Bij Harderkulm of zoiets. Ik ken het. Heb het al eens gedaan. Je kan dan inderdaad heel mooi over de meren uit kijken. We hebben nu een vijf daagse kaart voor de Jungfrau Region. Dat kostte ook al een godsvermogen :rofl: Maar de jungfrau region is ook echt iconisch mooi! Ik denk dat de berg De Eiger wel een van mijn lievelingsbergen is :blush:
We gaan veel lange trail maken en het is bloedheet. De nieuwe clasp met zijn on the fly verstellingen heeft nu al goed zijn werk gedaan haha.

16 likes

Oh tof man! @Pieterswatch, jij en ik hebben/hadden wel erg getroffen met het weer. Het is warm, maar ik vond het zelf ook heerlijk.

Wij zijn van plan om dit jaar of volgend jaar richting Interlaken te gaan of Lugano. We willen dan lekker gaan wandelen/hiken en kamperen in de natuur.

2 likes

Zeker doen, maar als je wat meer rust wilt, dan zou ik naar Grindelwald gaan. Maar goed, ik heb wel een soort van band met Grindelwald. Ik kom er ongeveer om de twee jaar en het blijft mooi. Voor mij is dit het idyllische plaatje als men vraagt hoe men zich Zwitserland zou inbeelden. Interlaken vind ik leuk, maar het is er altijd hysterisch druk. In Grindelwald ook wel, maar tegen het einde van de middag gaan de toeristen weer weg (terug naar Interlaken).
Het fijne van hiken is wel dat als je eenmaal wat verder van de liftjes bent, het al een stuk rustiger wordt. De meeste mensen blijven rond de liftjes hangen om snel wat Tik Tok filmpjes en selfies te maken en gaan vervolgens weer terug naar beneden :joy:

Als je wilt gaan trekken met een tentje, dan is de tocht van Schinnige Platte naar de Grosse Scheidegg erg mooi! Vervolgens loop je dan weer naar beneden naar Grindelwald en ga je bij de Eiger weer omhoog. Daar kun je de Eiger trail doen die uitkomt bij de Kleine Scheidegg. Daar kun je via Wengen naar Lauterbrunnen lopen. Als het dan nog niet genoeg is met de gondel maar Mürren en dan weer terug naar Lauterbrunnen. Je doet er een dag of vier over geloof ik. Er is ook een heel tof filmpje van.

Edit: mocht het je wat lijken, stuur maar een pb. Dan neem ik van de plaatselijke VVV wel even een wandelkaart voor je mee.

5 likes

Ahhhh Thanks! Heel lief en tof! Ik ga het opzoeken en het filmpje bekijken :smiley:

Nu je je nieuwe clasp hebt ben ik benieuwd of het de moeite waard is :slight_smile:. Maak je er geregeld gebruik van? Raad je het aan?
Ik twijfel namelijk lichtjes om de sluiting tevens aan te laten passen.

1 like

Als gedurende dag je pols opzwelt dan is het aan te raden. Heb je hier geen last van, dan zou ik er geen geld aan uit geven.

Ik wandel zelf erg veel en dan zwelt mijn pols erg op. Dan is het lekker om on the fly de band iets ruimer te verstellen.
Nu met de warmte vind ik het ook erg fijn om die optie te hebben. Het is in Zwitserland in de ochtend nog fris, dus dan begin ik op de kleinste stand. Na het ontbijt ga ik hiken en stijgt het kwik al snel naar de 28 graden en floep ik hem zo een standje groter. Ik vind het wel een stukje luxe. In de paar dagen dat ik het heb, heb ik er zeker gebruik van gemaakt en zal het tijdens wandelen/hiken ook zeker gebruik van blijven maken.

Maar als je polsen niet opzwellen en je de band alleen versteld zodra de dagen warmer worden en weer terug versteld als de dagen kouder worden, dan is de oude clasp met micro adjust ook prima.
Weet ook dat de verstelbare clasp niet ruimer te verstellen is dan de gewone clasp met twee gaatjes micro adjust.

2 likes