Omega Only (Deel 4)

Ah altijd overheen gekeken

1 like

Chillen op het werk :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

12 likes

Vorig jaar #speedytuesday event

19 likes

Oh ik dacht al dat je er toevallig ook vandaag was geweest toen ik de eerste foto zag haha. Ik heb het museum vandaag een bezoekje gebracht.
Ook bij de boutique langs geweest voor de nieuwe clasp.

12 likes

Leuk man! Fijn ook dat je de nieuwe clasp hebt :smiley: Vond de Boutique zelf ook erg mooi.

1 like

Klopt! Mooi overzichtelijk ook. Helaas heb ik niet alles kunnen zien, want er zaten her en der wat groepjes klanten voor vitrines die geholpen werden.

1 like

Ah jammer! Wij zijn toen lekker even wezen kijken. Leuk om zoveel verschillende modellen te zien plus ook de accessoires die Omega verkoopt.

Vond de museum zelf wel echt super geslaagd, heerlijk hoe de “tour” start met een film over horlogerie en Omega. Heerlijke marketing! :wink:

1 like

Is er iemand bij Longines langs geweest? Dat is echt een mooi museum. Prive rondtour van ruim 2 uur gehad. De geschiedenis van horlogerie en timekeeping is ongekend, ook al heb je niks met het merk.

3 likes

Tof :ok_hand:

1 like

12 likes

Nee, helaas moest ik keuzes maken. Ga nog met mijn vriendin naar Zwitserland en ben van plan om dan Longines te bezoeken.

1 like

Nice, ben ik afgelopen zomer ook geweest :star_struck:

1 like

Hey die band hoort toch niet bij deze Seamaster?

Die ene gauw weer teruggeven aan mijn echtgenote.

9 likes

Dat klopt, op de james bond versies na. Mesh bracelet is te koop op Omega website. Zorg ervoor dat je de 20mm versie selecteerd voor de seamaster

https://www.omegawatches.com/en-us/omega-two-piece-strap-stainless-steel-mesh-bracelet-020stz015679w

2 likes

Ik heb me toen als souvenir een mooie nato gekocht.
Werd er zeer hartelijk ontvangen. Ook al kwam ik niet voor de duurste horloge.

4 likes

Wat heb ik de Railmaster gemist, blij om hem weer op te winden en lekker op tijd te zetten :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Mooie Omega geërfd van mijn grootvader. Waar zou ik best een lederen bandje en een crown bestellen? :slightly_smiling_face:
Kan ze misschien best ook even binnen brengen bij een juwelier voor service.

Bedankt!

3 likes

12 likes