Omega Only (Deel 4)

Sinds een paar dagen heb ik mijn eerste Omega. Ik wilde graag een Omega als eerste ‘luxe’ horloge. Mijn vakantie in Japan leek mij het perfecte moment om dan ook het horloge te gaan kopen, mede door de goede tweedehands markt en de gunstige yen.

Ik had al bedacht dat ik de speedmaster wilde kopen die alleen in Japan is uitgebracht (3513.50) omdat die ook wat kleiner is, staat wat mooier op mijn smalle pols.
Niet voor iedereen de meest begeerde speedmaster maar dat zorgt voor een gunstige prijs :wink:

28 likes

Gefeliciteerd met je prachtige eerste Omega!

1 like

Staat goed, ik heb wel eens naar een witte zitten loeren.

Wat is jouw polsmaat?

1 like

Proficiat met je eerste! :ok_hand:

1 like

Idd, het draagcomfort is heerlijk en het verschil met staal tov titanium is zeer voelbaar.

Ben ook heel benieuwd wat voor kleuren er nog bij komen. Zou ook zo maar kunnen zijn dat het bij de blauwe blijft aangezien de Ploprof geen hardloper is…

Zijn wel meer verschillen tegen over staal dan alleen de bezel😉

Zeker weten🥰

Dat antwoord moet ik je nog even verschuldigd blijven, zodra ik een meetlint vind laat ik het weten

1 like

17 likes

Fijn reisgezelschap :sunglasses:

29 likes

Zo opeens voelde ik hem glijden, pushpin stuk en gleed zo van mijn pols af. Gelukkig bleef hij in mijn mouw hangen, nu heb ik hem maar voor me neergelegd om er naar te kijken…

18 likes

15 likes

24 likes

16 likes

In mijn optiek echt een van de gaafste Aqua Terra’s!!!

1 like

Thanks! Hij is ook gaaf, mooie sunburst en mooie blauwe plaat😎

15 likes

Ja fantastisch, mijn vriendin heeft de champagnekleurige dial. Is dit ook de 36mm quartz?

Ook nog in dubio of ik deze zelf niet moet halen hoewel die wat overlap zou hebben met mijn AT

23 likes

Prachtig, welke is dit precies?

1 like

Groen??

Fantastisch

Klopt is 36mm quartz.

Als je die al hebt voegt een andere AT weinig toe in mijn ogen.

15 likes

Goedemorgen :green_heart:

18 likes