Donderdag dus, echt super blij mee
Die heb ik ook!
Nee hoor dit kan prima, een Ploprof is iets dikker😎
Door al dat Omega geweld hier in dit topic zal ik hem ook weer eens om gaan doen…
Erg gaaf. Deze band heeft toch ook de ‘verborgen’ sluiting? Geen idee hoe het heet.
Moet ik thuis even naar kijken. De vorige (eerste) eigenaar heeft er een nieuw type sluiting op laten zetten maar de originele zit ook nog in de doos.
Het is in elk geval een heel vlakke sluiting zonder “omhoog/ uit-stekende” klep.
Mooie foto!
Dankjewel. Ik was aan het spelen met het licht tijdens de zonsopkomst. Helaas niet haarscherp, maar de zon laat zich zelden zien en mag gevangen worden .
Iemand die hier een tip heeft voor de pin and collar banden van de Seamaster 2531.80? Krijg de pins er niet in, eentje is er een heel klein beetje scheef.
Een klein maandje geleden mijn eerste omega gekocht, een seamaster quartz. Echt een perfect horloge, lekker formaat, wat dunner dan de automaat en ik gebruik hem echt als beater.
Blij mee!
volgens mij diezelfde band, ik heb er ook aardig mee zitten stoeien. Uiteindelijk hiermee gelukt.
Ik heb wel een pin die een paar keer los ging waardoor de band half los hing.
Los was makelijk, vast krijg ik niet gedaan.
Nee klopt, om ze weer erin te krijgen… Ook die kromme heb ik er echt druk op moeten zetten met deze tang. Dus iets om de band te beschermen en dan met de tang de pin er in drukken.
Gefeliciteerd! Heb je snel gevonden, er zijn er maar weinig op de markt. Ben benieuwd naar de sluiting.
Ben er ook erg blij mee! Haha