Omega Only (Deel 4)

Dankjewel. Ik was aan het spelen met het licht tijdens de zonsopkomst. Helaas niet haarscherp, maar de zon laat zich zelden zien en mag gevangen worden :sun_with_face:.

1 like

Iemand die hier een tip heeft voor de pin and collar banden van de Seamaster 2531.80? Krijg de pins er niet in, eentje is er een heel klein beetje scheef.

Een klein maandje geleden mijn eerste omega gekocht, een seamaster quartz. Echt een perfect horloge, lekker formaat, wat dunner dan de automaat en ik gebruik hem echt als beater.

Blij mee!

18 likes

volgens mij diezelfde band, ik heb er ook aardig mee zitten stoeien. Uiteindelijk hiermee gelukt.

Ik heb wel een pin die een paar keer los ging waardoor de band half los hing.

12 likes

Los was makelijk, vast krijg ik niet gedaan.

Nee klopt, om ze weer erin te krijgen… Ook die kromme heb ik er echt druk op moeten zetten met deze tang. Dus iets om de band te beschermen en dan met de tang de pin er in drukken.

1 like

15 likes

Gefeliciteerd! Heb je snel gevonden, er zijn er maar weinig op de markt. Ben benieuwd naar de sluiting.

1 like

Ben er ook erg blij mee! Haha

Sinds aankoop elke dag om de pols… :hugs:

21 likes

17 likes

23 likes

27 likes

Hier wat foto’s. Dit is dus een nieuwer type sluiting. Geen “onzichtbaar” type, wel dun en comfortabel.

13 likes

Snel wristshotje. Fijne zondag allemaal!

22 likes

Heel mooi helaas groot en dik🥴

2 likes

Dat ziet er op zich wel netjes uit. Misschien zou je nog die centerlinks moeten (laten) brushen om helemaal te doen passen. Met zo’n schuurblokje (ben de naam kwijt) hoeft dat niet persé veel werk te zijn :blush:

1 like

Uiteraard wel even met een knap blokje, om de originele fabrieks-afwerking te krijgen (voor omega is dat medium).

Die Chinese schuurblokjes gebruik je alleen voor Invicta’s :wink:

1 like

Dit dus! Bedankt voor de aanvulling :blush:

Ik heb thuis nog wat anders liggen (geen ali express) die zeker ook goed werkt. Maar misschien is die Bergeon nog juister qua korrel.

2 likes