Omega Only (Deel 4)

21 likes

Haha, dat heb ik precies hetzelfde. Seamaster 300m white moest wijken voor een Explorer II white. Mooi ding, maar ik mis de Omega. Dus ik ga het terugdraaien. Hou ik nog geld over ook…

3 likes

26 likes

Dinsdag komt de witte speedmaster professional die Daniel Craig eerder om de pols had

1 like

21 likes

:green_heart:

19 likes

22 likes

Blijft een topper!

1 like

24 likes

Ter info Uncle Seiko heeft ook verschillende opties, ik heb de US1450 Bracelet maar er is ook een Holzer bracelet die wat meer richting de originele band gaat maar dan met taper

2 likes

Namiddag zonnetje pakken, raak steeds meer gecharmeerd van de speedy. Sowieso van Omega eigenlijk. Misschien ben ik dan toch geen Rolex fanboy :face_with_monocle:

27 likes

Hoeft niet, echte mannen geven ook gewoon toe dat ze huilen. :wink:

1 like

Ben een millennial met te veel doere hobbies, huilen is standaard :saluting_face:

1 like

https://www.omegawatches.com/watch-omega-speedmaster-moonwatch-professional-co-axial-master-chronometer-chronograph-42-mm-31030425004001

21 likes

Precies zoals verwacht maar toch wel vet. Zeker in combo met de witte SMP is dit een mooie set.

1 like

Maar waarom zoveel duurder dan de zwarte…

Het is “maar” 100eu duurder op staal toch? De witte is alleen met safierglas en die is standaard al €8900

1 like

De witte is €100 duurder dan de zwarte. Misschien had je nog €8.600 in gedachte van de zwarte?

Een Rose gouden is maar €18.000,- duurder dan de witte!

7 likes

Zal er nog korting mogelijk zijn? Of doen ze dat niet meer bij omega?